eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRekordy bluecashBlueMedia [Było: Re: Rekordy bluecash]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
    From: "witrak()" <w...@h...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: BlueMedia [Było: Re: Rekordy bluecash]
    Date: Fri, 24 Dec 2010 11:45:43 +0100
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 44
    Message-ID: <if1sk7$69m$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <iesv8r$tr8$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <4d12121f$0$2439$65785112@news.neostrada.pl> <iet4kd$jnb$1@news.onet.pl>
    <4d12199c$0$2426$65785112@news.neostrada.pl> <iet9qc$5u7$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: dorsay.interkom.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1293186503 6454 194.8.46.11 (24 Dec 2010 10:28:23 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 24 Dec 2010 10:28:23 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US; rv:1.9.2.13)
    Gecko/20101207 Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.7
    In-Reply-To: <iet9qc$5u7$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:543039
    [ ukryj nagłówki ]

    W wtorek rano zorientowałem się, że mi karta iPlusa nie działa
    (taka wyjazdowa, więc nie sprawdzam poza mi tymi chwilami).
    Więc do Plusa - co jest ? Plus: Rozładowana, bo nieużywana
    (niedoładowana). Okazało się, że płaciłem w jakiejś promocji,
    która nie zadziałała (nie przedłużyła, jak należy), ale w Plusie
    sprawdzić nie można, bo regulaminów starych promocji na stronie
    znaleźć nie można. Przepadło prawie 10 zł - przeboleję.

    Więc do Eurobanku, aby doładować. Doładowuję na 10 zł (bo daje 7
    dni przedłużenia aktywaności). Po dwóch godzinach, gdy karta dalej
    jak zdechły karp, dzwonię do banku. Przelew wyszedł.

    Do Plusa: "Nie ma kasy - nie ma przedłużenia; trzeba było na
    naszej stronie a nie bankowej."

    Zatem do BlueMedia: "Nie możemy znaleźć przelewu z taką treścią
    (numer telefonu i numer referencyjny operacji). Sprawdzimy i
    oddzwonimy." [Rodzina się denerwuje, bo to dla nich tel iPlus.]

    Ok 14:30 w Plusie dalej nic nic nie wiedzą. [Rodzina zaczyna
    znosić bagaże.] Więc na stronę doładowań Plusa, doładowuję za 10
    zł (jest ok. 15).
    Operacja udana, choć sposób potwierdzenia dziwny ("Transakcja
    wykonana, nie została w pełni potwierdzona.") Transakcja w
    historii rachunku.

    Koło 15 :30 dalej nic. Plus: dalej nie mamy wpływu 10 zł...

    BlueMedia: "Dalej nie mamy tamtego pierwszego przelewu, ale
    poszukiwanie może trwać mamay zgodnie zregulaminem....
    Ten nowy poszedł o 15:20". Ja: prosze stary wycofać.

    Plus: nie ma nic od BM. [Rodzina (wkurzona) wyjeżdża.]

    Dziś:
    Rodzina: iPlus dalej nie działa.
    Plus: W zasadzie to przyszło doładowanie. Ja: W zasadzie ?
    Plus (oddzwania po 5 minutach): No BM wpłaciło, ale potem zabrało
    kasę... Ja: Przecież były dwa przelewy ! Jeden mogli zabrać - to
    sprawa moja i mojego banku, ale drugiego nie, bo doładowywałem na
    Waszej stronie - tak, jak chcieliście - a ja przelew zatwierdziłem.
    Plus: ....

    witrak()

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1