  • 1. Data: 2011-10-21 07:54:19
    Temat: Bluecash - saldo gotówkowe
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Czy ktoś mi może powiedzieć co to jest? Bo się chwalą, że wprowadzą to
    od poniedziałku, a ja nie wiem czy się mam bać czy nie :)
    KJ

    Biologia poucza, ze jeśli cię coś ugryzło, to niemal pewne, ze była to samica.

  • 2. Data: 2011-10-21 08:40:37
    Temat: Re: Bluecash - saldo gotówkowe
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > Czy ktoś mi może powiedzieć co to jest? Bo się chwalą, że wprowadzą to
    > od poniedziałku, a ja nie wiem czy się mam bać czy nie :)
    > KJ

    Będzie można wpłacić "do nich" środki i je tam przetrzymywać. Nie ma to
    specjalnego sensu, chyba że chcemy je jakoś z opóźnieniem wysłać przy użyciu
    ich aplikacji na telefon albo jeśli przewidujemy możliwe problemy z dostępem
    do rachunku źródłowego później.

  • 3. Data: 2011-10-21 10:44:50
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > użyciu ich aplikacji na telefon albo jeśli przewidujemy możliwe problemy z
    > dostępem do rachunku źródłowego później.

    wszystko kwestia ile będzie kosztować wplata do nich i ile wyplata
    może wszystko bezplatnie ;p

    erator/

  • 4. Data: 2011-10-21 11:04:18
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > wszystko kwestia ile będzie kosztować wplata do nich i ile wyplata
    > może wszystko bezplatnie ;p

    Wpłata to zapewne bezpłatnie, bo przecież każdy by chciał aby inni u niego
    przetrzymywali swoje środki.

    Wypłata to będzie normalny przelew.

  • 5. Data: 2011-10-21 15:47:52
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Wpłata to zapewne bezpłatnie, bo przecież każdy by chciał aby inni u niego
    >przetrzymywali swoje środki.

    >Wypłata to będzie normalny przelew.

    Czyli, jak w większości banków, bezpłatnie.

  • 6. Data: 2011-10-21 15:53:28
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "mx" <@m...@o...pl@> napisał w wiadomości grup

    > Czyli, jak w większości banków, bezpłatnie.

    Nie aż do tego stopnia normalny przelew. :)