  • 1. Data: 2011-10-20 18:34:41
    Temat: Czy warto brać ubezpieczenie spłaty VISA Platinum w mBank'u?
    Od: "mietek" <m...@p...biz.pl>

    mBank zaproponował mi taką kartę, chyba skorzystam bo oprocentowanie 13 jest
    dla mnie atrakcyjne.
    Pytanie czy warto i czy trzeba brać ubezpieczenie spłaty? Ile to w ogóle
    kosztuje.
    Co ciekawe przy symulacji RSSO dla tej karty wynosi 20,1%, w opisie przy
    gwiazdce RSSO jest napisane
    że nie obejmuje ona ani ubezpieczenia, ani opłaty za wydanie karty. Gdzie
    jest więc haczyk i skąd robi
    się z 13% ponad 20%?
    Czy rezygnacja z tego ubezpieczenia może spowodować odmowę wydania karty?
    Mój dochód jest minimalnie niższy niż wymagany dla tej karty, ale i tak mi
    ją zaproponowali w ofercie dla Ciebie.
    Pytanie jeszcze czy będą żądali przynoszenia w zębach wszystkich świstków z
    pracy o dochodach czy tak jak
    przy poprzedniej karcie obyło się bez tego typu rzeczy?

  • 2. Data: 2011-10-20 18:46:12
    Od: " " <k...@N...gazeta.pl>

    mietek <m...@p...biz.pl> napisał(a):

    > Czy rezygnacja z tego ubezpieczenia może spowodować odmowę wydania karty?

    Może.

    > Pytanie jeszcze czy będą żądali przynoszenia w zębach wszystkich świstków z
    > pracy o dochodach czy tak jak
    > przy poprzedniej karcie obyło się bez tego typu rzeczy?

    To zależy czy trafisz na tryb automatyczny czy z analitykiem.

  • 3. Data: 2011-10-20 18:50:37
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 20.10.2011 20:34, mietek pisze:
    > Pytanie czy warto i czy trzeba brać ubezpieczenie spłaty? Ile to w ogóle
    > kosztuje.

    Czy warto to musisz sobie sam odpowiedziec.

    > Czy rezygnacja z tego ubezpieczenia może spowodować odmowę wydania karty?

    Bardzo wątpliwe.

    > Pytanie jeszcze czy będą żądali przynoszenia w zębach wszystkich świstków z

    Ode mnie nic nie zadali, wydali na podstawie obrotu.
    Jestem jednak zawiedziony ta karta. Uzywam jej normalnie a po 8
    miesiacach zaczyna sie rozlacic folia i wyglada bardzo brzydko.

  • 4. Data: 2011-10-20 18:59:23
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Thu, 20 Oct 2011 20:50:37 +0200, neoniusz wrote:

    > Bardzo wątpliwe.

    Nie jest obowiązkowa, nie jest nawet sugerowana.

    Ja natomiast kupiłem sobie niedawno jakieś OC za 6,90 zł miesięcznie, bo
    obejmuje rower i pieska, i chociaż piesek już raczej nie rozrabia, to
    ostatnio ze 2 razy zdarzyli mi się piesi wchodzący wprost pod rower --
    ćwierć sekundy i byłoby bum!
    Ale czy warto to brać, jeszcze nie wiem -- bo nie musiałem korzystać :)

    --
    pozdrawiam, Olgierd

  • 5. Data: 2011-10-20 19:03:43
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/20/2011 1:34 PM, mietek wrote:
    > mBank zaproponował mi taką kartę,

    tą?
    http://www.mbank.pl/karty/kredytowe/visa-platinum/#t
    abs=2

    za 390 zl rocznie?
    chyba na głowę upadłeś. po co ci to?

    chyba skorzystam bo oprocentowanie 13
    > jest
    > dla mnie atrakcyjne.

    wez jakikolwiek kredyt. pewnie dostaniesz na lepszy procent, a karty
    poszukaj darmowej.

    > Pytanie czy warto i czy trzeba brać ubezpieczenie spłaty? Ile to w ogóle
    > kosztuje.

    0.25% albo 0.35% salda karty. sami nie wiedzą ile, bo raz napisali
    tak, a raz tak.
    nie warto.
    jak masz zejść, to lepiej sobie polisę na życie wykup.

> [...]
    > gwiazdce RSSO jest napisane
    > że nie obejmuje ona ani ubezpieczenia, ani opłaty za wydanie karty. Gdzie

    nie zaglądałem do symulatora, ale sprawdz, czy nie zaznaczyłeś czegoś co
    jest płatne, albo wczytaj się jak te 13% jest naliczane. Pewnie dziennie
    i sie kumuluje, co znacznie podbija oprocentowanie.

    > Czy rezygnacja z tego ubezpieczenia może spowodować odmowę wydania karty?

    to wiedzą tylko w banku.

    > Mój dochód jest minimalnie niższy niż wymagany dla tej karty, ale i tak mi
    > ją zaproponowali w ofercie dla Ciebie.

    pewnie, kazdy nadaje sie do oskubania.
    A limit juz ci powiedzieli ile dostaniesz? 100 zł?

  • 6. Data: 2011-10-20 19:38:38
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 20.10.2011 21:03, witek pisze:

    > tą?
    > http://www.mbank.pl/karty/kredytowe/visa-platinum/#t
    abs=2

    > za 390 zl rocznie?
    > chyba na głowę upadłeś. po co ci to?

    "zwraca" sie po miesiacu "uzywania" ;)

  • 7. Data: 2011-10-20 19:44:24
    Od: "mietek" <m...@p...biz.pl>

    abs=2

    > "zwraca" sie po miesiacu "uzywania" ;)

    za pierwsze wydanie 0 zl, a pozniej jak mowi neonicusz pewnie BC pozwoli
    odzyskac pare zl za oplate roczna o ile nie wyrobie limitu za karte bez
    oplat

  • 8. Data: 2011-10-20 20:06:37
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "mietek" <m...@p...biz.pl> writes:

> [...]
    > gwiazdce RSSO jest napisane
    > że nie obejmuje ona ani ubezpieczenia, ani opłaty za wydanie karty. Gdzie

    Moze oplata za karte?

    > Mój dochód jest minimalnie niższy niż wymagany dla tej karty, ale i tak mi
    > ją zaproponowali w ofercie dla Ciebie.

    Rozumiem ze chcesz sie mocno zadluzyc (w porownaniu do dochodow). Do
    innych zastosowan to chyba bez sensu w takim ukladzie.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 9. Data: 2011-10-20 20:28:46
    Od: "mietek" <m...@p...biz.pl>

    > Moze oplata za karte?

    no wlasnie w ospie symulacji i RSSO jest wymienione ze nie uwzgledia oplaty
    za karte

    > Rozumiem ze chcesz sie mocno zadluzyc (w porownaniu do dochodow). Do
    > innych zastosowan to chyba bez sensu w takim ukladzie.

    nie chce sie zadluzac, chce miec komfort mozliwosci zadluzenia sie na krotki
    okres w razie potrzeby

  • 10. Data: 2011-10-21 07:03:30
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 20 Oct 2011 18:59:23 +0000 (UTC), Olgierd
    <n...@n...problem> wrote:

    >Ja natomiast kupiłem sobie niedawno jakieś OC za 6,90 zł miesięcznie, bo

    jako dodatek do KK?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski