  • 1. Data: 2004-08-23 06:52:49
    Temat: Bornholm - bezgotówkowo i gotówkowo
    Od: Rafal Wisniewski <r...@p...onet.pl>

    jak się sprawa ma z bankomatami i płaceniem kartą na Bornholmie (VC, VE,
    Maestro). Szczególnie interesuje mnie, czy można zapłacić kartą za
    tygodniówki autobusowe.
    Pozdrawiam RW

  • 2. Data: 2004-08-23 18:35:57
    Temat: Re: Bornholm - bezgotówkowo i gotówkowo
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Rafal Wisniewski <r...@p...onet.pl> wrote:

    > jak się sprawa ma z bankomatami i płaceniem kartą na Bornholmie (VC, VE,
    > Maestro). Szczególnie interesuje mnie, czy można zapłacić kartą za

    Zależy. Nie wiem jak wiele się zmieniło przez ostatnie 3 lata, ale 3 lata
    temu było... kiepsko. Tzn. mało bankomatów, sporo sklepów nie obsługiwało
    Visy, VE w ogóle prawie wcale. Maestro nie pamiętam. Ogólnie lepiej chyba
    jednak wziąć zapas gotówki.

    > tygodniówki autobusowe.

    A tego to nie wiem, bo widziałem autobusy tylko z daleka :)

    --
    Przemysław Maciuszko