  • 1. Data: 2011-11-10 11:36:29
    Temat: Boże Narodzenie
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Ja pierdzielę, z Multibanku dostałem już życzenia świąteczne i noworoczne,
    razem z jakimś katalogiem partnerów, którego druk mało nie kosztował, a
    który i tak od razu wywalę do śmieci. Nie potrzebuję takich przesyłek, ani
    jako klient, ani jako akcjonariusz. :]

    Dobrze przynajmniej, że są pierwsi! :D

  • 2. Data: 2011-11-10 11:39:22
    Temat: Re: Boże Narodzenie
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Thu, 10 Nov 2011 12:36:29 +0100, MarekZ wrote:

    > Ja pierdzielę, z Multibanku dostałem już życzenia świąteczne i
    > noworoczne, razem z jakimś katalogiem partnerów, którego druk mało nie
    > kosztował, a który i tak od razu wywalę do śmieci.

    Fakt, wydawnictwo imponujące -- nie wyrzucaj, można sobie na półce
    postawić.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 3. Data: 2011-11-10 11:42:04
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "MarekZ" <b...@a...w.pl> writes:

    > Ja pierdzielę, z Multibanku dostałem już życzenia świąteczne i
    > noworoczne, razem z jakimś katalogiem partnerów, którego druk mało nie

    Też wczoraj dostałem. Bez sensu kompletnie.

    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 4. Data: 2011-11-10 13:17:05
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 10.11.2011 12:36, MarekZ wrote:
> [...]
    > kosztował, a który i tak od razu wywalę do śmieci. Nie potrzebuję takich
    > przesyłek, ani jako klient, ani jako akcjonariusz. :]

    Tak, jakby przez cale zycie zamiast kazdej takiej przesylki czlowiek
    dostal 0.5 zl przelewu na konto, problem ZUS i emerytur w zasadzie bylby
    rozwiazany...

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 5. Data: 2011-11-10 14:24:17
    Od: luc <b...@g...net>

    On 10 Lis, 12:36, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:
> [...]
    > który i tak od razu wywalę do śmieci. Nie potrzebuję takich przesyłek, ani

    Heh, myślałem, że przedłużkę KK AQ podesłali w jakimś przebajerzonym
    pakiecie, a tu makulatura...

    pzdrwm
    luc

    http://?.tk - co mi w uchu siedzi...

  • 6. Data: 2011-11-10 14:53:50
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "luc" <b...@g...net> napisał w wiadomości grup
    4g2000yqm.googlegroups.com...

    > Heh, myślałem, że przedłużkę KK AQ podesłali w jakimś przebajerzonym
    > pakiecie, a tu makulatura...

    Jestem tylko ciekawy ile mi tego gówna przyślą, bo mam aż 6 kart, które pod
    to podpadają (4 główne i 2 dodatkowe). Na razie przyszły 2 sztuki.

  • 7. Data: 2011-11-10 15:32:54
    Od: luc <b...@g...net>

    On 10 Lis, 15:53, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Jestem tylko ciekawy ile mi tego gówna przyślą, bo mam aż 6 kart, które pod
    > to podpadają (4 główne i 2 dodatkowe). Na razie przyszły 2 sztuki.

    To garnitur od Zienia będziesz miał za darmo? ;-)

    pzdrwm
    luc

    http://?.tk - co mi w uchu siedzi...

  • 8. Data: 2011-11-11 00:15:04
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-11-10 12:36, MarekZ pisze:
> [...]
    > który i tak od razu wywalę do śmieci. Nie potrzebuję takich przesyłek, ani

    Może w ten sposób się żegnają?

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w

  • 9. Data: 2011-11-11 10:17:06
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości grup

    > Może w ten sposób się żegnają?

    Oni bankrutują, czy ja umieram? :)

  • 10. Data: 2011-11-11 14:22:37
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-11-11 11:17, MarekZ pisze:
    > Użytkownik "Animka"<a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości grup

    > Oni bankrutują, czy ja umieram? :)

    Milenium ma byc przejęte przez inny bank.

    animka