  • 1. Data: 2011-11-10 16:19:02
    Temat: getinonline - podwyższenie oprocentowania lokaty
    Od: "newsy" <s...@W...pl>

    Witam
    Był ktoś na spotkaniu z takim doradcą w celu podniesienia oprocentowania
    lokaty? Z rozmowy z konsultantką wynika, że za samo spotkanie podwyższają
    oprocentowanie do ponad 8% brutto, oprocentowanie można negocjowac.Prawda
    to, czy jest gdzieś gwiazdka lub coś małym drukiem jest zapisane?

  • 2. Data: 2011-11-10 17:07:51
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-11-10 17:19, newsy pisze:
> [...]
    > oprocentowanie do ponad 8% brutto, oprocentowanie można negocjowac.Prawda
    > to, czy jest gdzieś gwiazdka lub coś małym drukiem jest zapisane?

    Był, pisał, po wielokroć.
    Naciągają na struktury i tyle.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 3. Data: 2011-11-10 18:36:45
    Od: "Konfabulator" <k...@g...pl>

    newsy <s...@W...pl> napisał(a):

> [...]
    > oprocentowanie do ponad 8% brutto, oprocentowanie można negocjowac.Prawda
    > to, czy jest gdzieś gwiazdka lub coś małym drukiem jest zapisane?

    Po prostu bank jest taki dobry, że rozdaje pieniądze, zostałeś wylosowany i
    jak pójdziesz to dadzą Ci lokatę 8%, mercedesa S i mieszkanie 120 metrów.
    Wszystko za samo przejście przez drzwi.

    Mam nadzieję, że teraz zrozumiesz ideę tej oferty i że dymać to oni klienta, a
    nie klient ich...

  • 4. Data: 2011-11-10 21:12:26
    Od: osa <o...@n...onet.pl>

    W dniu 2011-11-10 19:36, Konfabulator pisze:

    > Po prostu bank jest taki dobry, że rozdaje pieniądze,

    Open Finance podnosił oprocentowanie z 5.xx na 7.28 netto za samo
    spotkanie, bez konieczności kupienia czegokolwiek... więc chyba jednak
    "bank jest tak taki dobry" ;)

  • 5. Data: 2011-11-10 23:14:50
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2011-11-10 22:12, osa pisze:

    > Open Finance podnosił oprocentowanie z 5.xx na 7.28 netto za samo
    > spotkanie, bez konieczności kupienia czegokolwiek... więc chyba jednak
    > "bank jest tak taki dobry" ;)

    Jestes pewien ze tylko oprocentowanie ulegalo zmianie, regulaminy tych
    lokat byly te same ?

  • 6. Data: 2011-11-11 00:00:35
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Jestes pewien ze tylko oprocentowanie ulegalo zmianie, regulaminy tych
    > lokat byly te same ?

    potwierdzam, za samo spotkanie dostaniesz wyższe oprocentowanie na
    lokacie, oczywiście w trakcie tego spotkania dowiesz się od DF, że są
    znacznie ciekawsze formy oszczędzania niż lokaty bankowe i tyle

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2011-11-11 07:32:15
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    > oczywiście w trakcie tego spotkania dowiesz się od DF, że są znacznie
    > ciekawsze formy oszczędzania niż lokaty bankowe i tyle

    .Dowie się , czy będą mu wciskać? Przedstawią mu same pozytywy, bez zbytniego
    opowiadania o różnych karach i opłatach. Taka jest rzeczywistość.

    wiatrak

  • 8. Data: 2011-11-11 09:57:43
    Od: osa <o...@n...onet.pl>

    W dniu 2011-11-11 00:14, MarcinF pisze:

    > Jestes pewien ze tylko oprocentowanie ulegalo zmianie, regulaminy tych
    > lokat byly te same ?

    Tak, był jeden regulamin, który stanowił, że po spotkaniu oprocentowanie
    lokat wzrośnie z 5.xx na 7.28. To była lokata z doradcą:
    http://openonline.pl/open/doc/regulamin_lokata_z_dor
    adca.pdf to jest
    nowa odsłona lokaty z niższym oprocentowanie, niż było kilka m-cy temu.

  • 9. Data: 2011-11-11 10:01:43
    Od: osa <o...@n...onet.pl>

    W dniu 2011-11-11 08:32, wiatrak pisze:

    > Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości

    > ..Dowie się , czy będą mu wciskać? Przedstawią mu same pozytywy, bez
    > zbytniego opowiadania o różnych karach i opłatach. Taka jest rzeczywistość.

    Dowiaduje i to bardzo ogólnikowo bo na wstępie powiedziałem że jestem
    zainteresowany wyłącznie lokatami na okres nie dłuższy niż 2 m-ce ;) W
    związku z tym nie mieliśmy o czym rozmawiać, więc oprócz kilku zdań czym
    zajmuje się OF doradca stwierdził że nie ma mi czego zaproponować i
    rozstaliśmy się w pokoju po ~15 minutach ;)