  • 11. Data: 2012-05-31 23:45:37
    Temat: Re: Brak gotówki w oddziale EB
    Od: " " <n...@W...gazeta.pl>

    MK <m...@i...pl> napisał(a):

    Co wiecej sa regulacje=
    > =
    >
    > MSWiA dotyczace ilosci przechowywanej gotowki w zaleznosci od zabezpiecz=
    > en =
    >
    > jakie sa zastosowane w danym oddziale.

    O, to jest sedno sprawy. Obecne placówki bankowe (bo już nie banki), zwłaszcza
    franczyzowe - mają mocno okrojne koszty działalności (nie tylko pensje, ale
    właśnie kwestie bezpieczeństwa). Znam np. placówki ING, które wcale nie
    prowadzą obsługi kasowej. Odsyłąją do bankomatu i wpłatomatu. Proszę zakładać
    konta w oddziałach banków (tam, gdzie jest jeszcze żywa ochrona).
    W tzw. placówkach bankowych z kartongipsu, bez ochrony od lat są problemy z
    wypłatami żywej gotówki (nawet powyżej 10 000)

  • 12. Data: 2012-06-01 14:52:06
    Temat: Re: Brak got?wki w oddziale EB
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    (...)
    > A oni Tobie odpowiedzą w stylu "nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam
    > zrobisz?" Bo konwojent odwiózł do skarbca w innym banku, bo...

    dziś byłem rano a nie po południu i wypłaciłem po stanowczym dopomnieniu
    się, gość trochę się zmieszał jak mu powiedziałem, że od tygodnia nie są w
    stanie wypłacić mi takiej gotówki, z jego zachowania wynikało, że niebardzo
    chce wypłacać taką kwotę, bo trzeba trochę liczyć, a jak się pomyli to jego
    manko, bo trzeba zostawić gotówkę na cały dzień na obsługę kredytów w 15
    minut, bo trzeba zostawić na wypłaty dla innych co to mniejsze kwoty
    wypłacają... ale mnie inni nie obchodzą, bo chciałem swoją gotówkę

    --=olo=--

  • 13. Data: 2012-06-01 17:17:57
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > Od kilku dni w oddziale EB (franczyza, miejscowość do 30 000 mieszkańców)
    > nie mogę wypłacić większej kwoty gotówki choć im to zgłaszałem (a chyba nie
    > mam obowiązku - nie wiem, nie czytałem). Obsługa tłumaczy się tym, że nie ma
    > tyle w kasie, bo nie mają tylu wpłat. Jak to jest - idę i ma być? To w końcu
    > bank i moje pieniądze:-) Czy muszę zgłaszać wcześniej a oni muszą uzbierać
    > na konkretny dzień? Kasa potrzebna za kilka dni, a jutro minie tydzień jak
    > ich o tym poinformowałem, a nie chcę wypłacać co 2 dni po trochu.

    Generalnie placówki franczyzowe mają bardzo małe limity gotówki w kasie,
    dodatkowo franczyzobiorca sam musi płacić za dodatkowe dowiezienie /
    odwiezienie gotówki więc nie bardzo mu zależy. W dodatku nic albo
    niewiele zarabia na wpłatach / wypłatach. A z "uzbieraniem" gotówki na
    wypłatę to loteria.

    Może spróbuj umówić się franczyzobiorcą na telefon: ma gotówkę - dzwoni.
    --
    Grzexs

  • 14. Data: 2012-06-07 05:59:23
    Od: "ZEPHYR" <l...@s...pl>

    w EB do 30000 powinno się wypłacac bez awiza
    ale poniewaz to małe jakieś i franczyza, no to kłopot, ale powinni mieć
    kur... w umowie, że w sejfie leży jakaś kasa, no jak to tak???