  • 1. Data: 2009-05-30 01:04:47
    Temat: Bullshit bankujesz-kupujesz
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    Jako że punktów w programie nazbierało mi sie przez lata sporo, nadto,
    chcąc kupić telefon komórkowy za rozsądną cenę, przejrzałem sobie
    ofertę produktową programu. To, że jest ona żałośnie uboga, to jeszcze
    nic, szkopuł w tym, że ceny tychże atrakcji plus punkty z programu
    razem do kupy są znacznie wyższe niż średnio spotykane na rynku,
    przynajmniej jeśli wierzyć "skąpcowi", czy "ceneo". Nie znalazłem w
    bankowej ofercie niczego, czego nie można by nabyć gdzie indziej po
    znacznie korzystniejszej cenie i pewnie lepszych warunkach, choć
    szukałem dłuższą chwię. Jaki w takim razie sens dla klienta banku ma
    korzystanie z jego oferty ?

    Koraliki dla dzikusów ?

    Czy ING ma swych klientów za imbecyli, dodatkowo dotkniętych ciężkim
    artretyzmem mózgu ? Czy mój bank uważa, że nie potrafię liczyć ? Kto
    wypuścił taki marketingowy niewypał ?

  • 2. Data: 2009-05-30 08:07:08
    Temat: Re: Bullshit bankujesz-kupujesz
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...
> [...]
    >
    > Czy ING ma swych klientów za imbecyli, dodatkowo dotkniętych ciężkim
    > artretyzmem mózgu ? Czy mój bank uważa, że nie potrafię liczyć ? Kto

    niektórzy udowadniali że się opłaca...
    ceny mają wysokie to fakt i bardzo ładnie wygląda ich obcinanie
    niektóre akrtykuły warto, pod warunkiem że nie zbierasz tych
    punktów na siłę, np. spłaty kredytu i może coś tam jeszcze

  • 3. Data: 2009-05-30 08:36:33
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    szczurwa pisze:
> [...]
    > znacznie korzystniejszej cenie i pewnie lepszych warunkach, choć
    > szukałem dłuższą chwię. Jaki w takim razie sens dla klienta banku ma

    No nie wiem, ja kupiłem perfumy jakieś 120 PLN taniej niż w sklepie.
    Oczywiście mógłbym je kupić na Allegro ale tam gwarancja oryginalności
    jest zerowa.

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2009-05-30 11:10:41
    Od: "GrassHopper" <gh@WYTNIJ_TOpodstawy-inwestowania.pl>

    To zupełnie naturalne - nie tylko banki stosują taktykę zawyżania cen, żeby potem w
    promocji je \"obniżać\" i jeszcze nazywać to \"promocjami\". Najlepsze w tym są
    stacje benzynowe ;)

    Ale co się oszukiwać? 90% klientów nie umie sobie tego przeliczyć, nie każdy tak jak
    ty sprawdzi ceny itp ;) świat jest pełen przygłupów ;)

    -----
    Podstawy Inwestowania i Oszczędzania
    http://podstawy-inwestowania.pl/

  • 5. Data: 2009-05-30 11:20:37
    Od: szczurwa <s...@g...com>

  • 6. Data: 2009-05-30 11:24:03
    Od: szczurwa <s...@g...com>

> [...]

    > No nie wiem, ja kupiłem perfumy jakieś 120 PLN taniej niż w sklepie.
    > Oczywiście mógłbym je kupić na Allegro ale tam gwarancja oryginalności

    To też sprawdziłem, Ani moich, ani małżonki pachnideł bank w ofercie
    nie posiada. Gdyby była możliwość, to bym te zasrane punkty przekazał
    na działalność charytatywną, no, ale na taki deal to ban(cze)k jest za
    cwany..!

  • 7. Data: 2009-05-30 11:51:46
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    szczurwa pisze:

> [...]
    > nie posiada. Gdyby była możliwość, to bym te zasrane punkty przekazał
    > na działalność charytatywną, no, ale na taki deal to ban(cze)k jest za

    No coz - to tak jak wmarketach, gdzie czesto pisza promocja minus x%
    podwyzszajac uprzednio cene, ktora "promocyjnie" bedzie obnizona.

  • 8. Data: 2009-05-30 12:23:31
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    szczurwa pisze:
> [...]
    > nie posiada. Gdyby była możliwość, to bym te zasrane punkty przekazał
    > na działalność charytatywną, no, ale na taki deal to ban(cze)k jest za

    Moich też nie. Kupiłem sobie inne dla odmiany na lato :)

    --
    Mithos

  • 9. Data: 2009-05-30 17:41:58
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    > No nie wiem, ja kupiłem perfumy jakieś 120 PLN taniej niż w sklepie.
    > Oczywiście mógłbym je kupić na Allegro ale tam gwarancja oryginalności
    > jest zerowa.

    Ale to cena nizsza o 120 PLN od sklepow typu Sephora (czyli bardzo
    drogich) czy tanich sklepow internetowych?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 10. Data: 2009-05-30 19:54:20

> [...]
    >Czy ING ma swych klientów za imbecyli, dodatkowo dotkniętych ciężkim
    >artretyzmem mózgu ? Czy mój bank uważa, że nie potrafię liczyć ?

    Tak
    Pamiętasz reklamę pasty do zębów w pudełku? "Tamci państwo płacą" za
    pudełko.

    >Kto wypuścił taki marketingowy niewypał ?
    To dobry marketing, kłamstwo, masz to na każdym kroku.
    Myślałeś, ze jakiś bank jest odmianą Caritasu, czy PAHu?
    Myślałeś, ze aktor mówi całą prawdę w reklamie?