  • 1. Data: 2009-05-29 22:32:44
    Temat: Lokata 2-3M
    Od: "Patryk U" <a...@w...pl>

    Z góry przepraszam za pytanie, ale muszę je zadać z braku czasu na
    przeszukiwanie ofert banków/grupy samodzielnie. Gdzie teraz najlepiej
    ulokować 5000 zł, najlepiej żeby można było wszystko załatwić online. Z góry
    dzięki za odpowiedzi.

    Pozdrawiam
    Patryk U

  • 2. Data: 2009-05-30 01:07:42
    Temat: Re: Lokata 2-3M
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 30 Maj, 00:32, "Patryk U" <a...@w...pl> wrote:
> [...]
    > ulokować 5000 zł, najlepiej żeby można było wszystko załatwić online. Z góry

    Możesz ulokowac u mnie. Online. Płacę1 % miesięcznie.

  • 3. Data: 2009-05-30 08:08:47
    Od: " aneczka.jedna" <a...@W...gazeta.pl>

    od ręki w sklepikach
    http://www.lokaty-online.pl/
    https://lokaty.open.pl
    http://www.meritumbank.pl/pl/sub/7,oferta_dla_ciebie
    .html

    Porównywarka
    http://www.comperia.pl/lokaty_bankowe/?p=1
    pokaże ci najwyższe %.
    W prawie wszystkich bankach założysz, ale nie od ręki, bo po wypełnieniu
    wniosku w internecie trzeba czekać na kuriera

  • 4. Data: 2009-05-30 10:01:28
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Patryk U" news:gvpnup$dpm$1@news.wp.pl

    http://lokaty.open.pl/

    ?

  • 5. Data: 2009-05-30 11:01:01
    Od: "GrassHopper" <gh@WYTNIJ_TOpodstawy-inwestowania.pl>

    W tej chwili jedna z lepszych to Lokata Wspólna w OpenFinance (~6,65%) - 4
    miesięczna. Niestety pozostałe lokaty to raczej 5,00 - 5,50% czyli odpadają - lepiej
    już konto oszczędnościowe (Eurobank 6,06%) promocyjne ING 5,5% (ale tylko przez
    miesiąc czy dwa).

    Chyba Open Finance na razie najlepiej wychodzi...

    -----
    Podstawy Inwestowania i Oszczędzania
    http://podstawy-inwestowania.pl/

  • 6. Data: 2009-05-30 11:20:16
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "GrassHopper" news:gvr3ld$2jl$1@z-news.wcss.wroc.pl

    > W tej chwili jedna z lepszych to Lokata Wspólna w OpenFinance (~6,65%) - 4
    miesięczna.

    I na 99% będzie jeszcze więcej :)

  • 7. Data: 2009-05-30 12:03:11
    Od: "SERG" <m...@p...fm>

    > miesięczna.
    >
    > I na 99% będzie jeszcze więcej :)

    Ile takich lokatek na 500 zł. można otworzyć??

  • 8. Data: 2009-05-30 12:44:19
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "SERG" news:gvr79v$hi7$1@inews.gazeta.pl

    > Ile takich lokatek na 500 zł. można otworzyć??

    Dużo. W przypadku tej lokaty nic nie piszą o jakiś limitach ilościowych.

  • 9. Data: 2009-05-31 07:48:43
    Od: top <t...@n...com>

    GrassHopper wrote:
    > Chyba Open Finance na razie najlepiej wychodzi...

    Lokata 9% na 2 miesiące w NeoBanku *
    http://www.neobank.pl

    Zakłada się przez internet. Do lokaty trzeba założyć konto - darmowe,
    ale nie jestem pewien czy jak chciałoby się je kiedyś zamknąć to nie
    pobiorą 10 zł. Trzeba przestudiować TOiP.

    * dla podejrzliwych - neoBANK jest nazwą handlową Wielkopolskiego Banku
    Spółdzielczego

    t0p

  • 10. Data: 2009-05-31 08:10:19
    Temat: Re: Lokata 2M na 9% w neobanku
    Od: " aneczka.jedna" <a...@W...gazeta.pl>

    top <t...@n...com> napisał(a):
    > Lokata 9% na 2 miesiące w NeoBanku *
    > http://www.neobank.pl
    > Zakłada się przez internet

    Ma haczyki
    http://www.neobank.pl/lokaty/wysoki_procent.wbs?type
    =1
    http://www.neobank.pl/files/WBS0029.pdf
    Deklaracja stałych wpłat min.800 PLN na konto
    Jest odnawialna i brak info, jak przez internet ją skończyć, jak przez
    internet zlikwidować konto a placówek ma bardzo mało