  • 11. Data: 2009-03-02 14:40:23
    Temat: Re: Bye, bye europe
    Od: Wojciech Frybyśu <w...@p...iUSUNTOnteria.pl>

    Maciej Zywno pisze:

    > Nie wiem, ale mowia, ze trzeba robic odwrotnie niz naganiaja ;)

    ok, trzeba robic odwrotnie, tylko dlaczego kupowac zielone
    papierki zamiast waluty lub akcji?
    Moim zdaniem akcje maja sens. Dzis.

  • 12. Data: 2009-03-02 16:28:10
    Od: Bad Behaviour <b...@b...co.nz>

    XXL wrote:
    > Piotr Maksymowicz <p...@p...onet.pl> napisał(a):
    >
    > U nas PKB (jeszcze) na plusie. To moze dlatego u nas takie małe spadki. Ale
    > nie ma wyjścia pójdziemy z reszta na dno.

    PKB na plusie az do nastepnego miesiaca...

  • 13. Data: 2009-03-02 19:00:44
    Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik " XXL" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kryzysie jak w latach 30-tych to niewesoła perspektywa. Ale chyba realna.
    >
    > Koło zamachowe kryzysu kręci się poza Polską. Pytanie kiedy tam się
    > zatrzyma
    > i kiedy zacznie się poprawa?
    > Tego nikt w tej chwili nie wie, ale 10 lat to gruba przesada.
    > Porównywanie z Wielkim Kryzysem lat 30-tych to też przesada.
    > Wtedy PKB w USA obniżył się ok. 50% a indeks S&P spadł prawie o 90%.
    > p.s. Co rozumiesz, że: "pójdziemy z resztą na dno" ???
    > Jakie parametry i dane według Ciebie oznaczają "dno" ?

    Można oczywiście zakładać, że gospodarka ruszy. Ale jak na razie żadne
    optymistyczne perspektywy sie nie spełniają. PKB +2, O,-5,-20%? Nikt nie
    wie.
    To ze wiekszość liczy na odbicie nic nie oznacza. Wg mnie dno bedzie wtedy
    kiedy ludzie nie wytrzymaja. czyli bezrobocie >20%, załamanie systemu
    emerytalnego, "darmowej" opieki zdrowotnej. A czy Wig bedzie wtedy wynosił
    100, 500 czy 200 nie ma wiekszego znaczenia... no chyba ze ktoś ma S.

  • 14. Data: 2009-03-02 19:36:03
    Od: Wojciech Frybyśu <w...@p...iUSUNTOnteria.pl>

    Piotr Maksymowicz pisze:
> [...]
    >>

    > Można oczywiście zakładać, że gospodarka ruszy. Ale jak na razie żadne
    > optymistyczne perspektywy sie nie spełniają. PKB +2, O,-5,-20%? Nikt nie

    22 marca
    Zreszta zobacz wskaznik wyprzedzajacy. Wychodzi ze koniec
    czerwca mamy juz miec wzrosty na calego a pewnie i wrzesień