eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBylem zadowolonym klientem mBankuBylem zadowolonym klientem mBanku
  • Data: 2006-06-28 07:37:55
    Temat: Bylem zadowolonym klientem mBanku
    Od: "DJ" <d...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam

    Przez kilka lat az do wczoraj bylem zadowolonym klientem mBanku. Wczoraj sie
    troche zdenerwowalem. Akurat wylecial mi z glowy moj identyfikator do konta.
    Pomyslalem sobie, ze zadzwonie do mBanku, wypytaja mnie o PESEL-e i nne
    rzeczy, ewentualnie poprosza o haslo do konta lub haslo jednorazowe i po
    sprawie. Tymczasem okazuje sie, ze moge tylko zamowic pakiet aktywacyjny na
    ktory musze czekac okolo tygodnia. Dodatkowo dostep zostaje zablokowany i
    nawet po przypomnieniu identyfikatora nie mozna nic zrobic. Tym to sposobem
    przez tydzien nie ma zadnego dostepu do konta. Naprawde nie rozumiem po co
    taka skomplikowana i czasochlonna procedura. W Multibanku nie ma zadnego
    problemu z uzyskaniem na telefon identyfikatora, a przeciez to w koncu
    wlasciwie ten sam bank. Rozumiem wzgledy bezpieczenstawa, ale to jest chyba
    przesada. W koncu jest haslo do konta, sa hasla jednorazowe, maja moj numer
    telefonu komorkowego. Czy nie mozna w takim przypadku uproscic procedury bez
    zagrozenia dla bezpieczenstwa? Jak dla mnie naprawde w tym przypadku
    przesadzili.
    To tyle, musialem sie wyzalic ;)

    Pozdrawiam

    Darek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1