eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBylem zadowolonym klientem mBankuRe: Bylem zadowolonym klientem mBanku
  • Data: 2006-06-28 12:00:28
    Temat: Re: Bylem zadowolonym klientem mBanku
    Od: "wk" <b...@p...onetABC.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "DJ" <d...@g...com.pl> wrote in message
    news:e7tgoh$hg5$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >> Tzn. przez kilka lat znales ten identyfikator i akurat wczoraj go
    >> zapomniales? Pewnie niedlugo sie przypomni...
    >
    > Juz sie przypomnial. Wlasciwie zawsze go wpisywalem odruchowo. Tylko jakos
    > usilnie probowalem sobie przypomniec inny potrzebny mi numer. To mi tak
    > jakos zamieszalo, ze nie moglem sobie potem przypomniec identyfikatora.
    > Pomyslalem, ze zadzwonie na mLinie i po sprawie. Tam sie troche
    > pospieszylem i zamowilem ten pakiet startowy, a to niestety blokuje dostep
    > i teraz juz nic nie moge zrobic. Musze czekac na pakiet, ktory mi pozwoli
    > odzyskac identyfikator, ktory juz pamietam. Czy to nie jest troche chore?

    Nie jest chore. Takie sa procedury banku i nikt dla Ciebie nie zrobi wyjatku
    (narazajac sie).
    Dobra rada: zapisz sobie ten numer np w telefonie komorkowym i po klopocie.

    pozdrawiam, wk


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1