-
31. Data: 2006-06-28 18:01:19
Temat: Re: Bylem zadowolonym klientem mBanku
Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>
"ajt" <a...@u...com.pl> wrote in message
news:e7uaiv$n09$1@atlantis.news.tpi.pl...
> marcin napisał(a):
> > odkodowanie zajmuje około jednej minety no
> ^^^^^^
> Ciekawy musisz mieć ten sposób kodowania :))
zastanawiam się nad rolą internetu w tej sytuacji :-))
--
Pozdrawiam
Mirek
http://kredytbankowy.com
-
32. Data: 2006-06-28 18:06:05
Temat: Re: Bylem zadowolonym klientem mBanku
Od: Tomasz Roskal <t...@g...pl>
On 2006-06-28, sumi <T...@p...onet.pl> wrote:
>
> "ajt" <a...@u...com.pl> wrote in message
> news:e7uaiv$n09$1@atlantis.news.tpi.pl...
>> marcin napisał(a):
>> > odkodowanie zajmuje około jednej minety no
>> ^^^^^^
>> Ciekawy musisz mieć ten sposób kodowania :))
>
> zastanawiam się nad rolą internetu w tej sytuacji :-))
Nie wiesz? Zapytaj dowolnego mochera do czego internet sluzy - odpowiedz
uzyskasz jedna - do sciagania pornografii.
-
33. Data: 2006-06-28 18:10:22
Temat: Re: Bylem zadowolonym klientem mBanku
Od: "Marcin" <k...@k...de>
Witam
Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
wiadomości news:e7u2vm$8dn$2@news.elsat.net.pl...
> DJ napisał(a):
>
>> Oczywiscie nie wymagam od kogos, zeby zrobil dla mnie wyjatek. Natomiast
>> dziwie sie, ze sa takie procedury. W Multibanku sa inne, a przeciez to
>> wlasciwie ten sam bank.
>
> A jak _dokładnie_ postępuje w takim wypadku Multi?
U mnie w Multi wygladalo to tak: zadzwonilem na multilinie
i logujac sie podalem zly numer klienta. System nawet nie zapytal
sie o telekod, od razu polaczyl mnie z konsultantem ktory zadal mi
kilka(nascie) pytan (pesel, nr dowowu, nazwisko rodowe matki itp.)
po czym podal mi nr klienta. Nie pamietam juz czy trzeba bylo podawac
jakies cyfry z telekodu konsultantowi.
Pozdrawiam
Marcin
-
34. Data: 2006-06-28 18:24:38
Temat: Re: Bylem zadowolonym klientem mBanku
Od: marcin <m...@m...magda>
>> Ciekawy musisz mieć ten sposób kodowania :))
>
> zastanawiam się nad rolą internetu w tej sytuacji :-))
Ma to swój plus. Znalazcy mych kodów może się wydawać że odkodował, a tu
nie zdaje sobie nagle sprawy że prawdziwy kod zostanie uzyskany przy
pomocy internetu. Musiałem wymyślić taki kuriozalny sposób, gdyż
posiadam wiele kont internetowych (nie bankowe - mam tylko jedno mBank
:-)) Z tego powodu może się zdarzyć że zapomnę któreś z nich. Kodowanie
to ma jeszcze swój plus, że mam te hasła na dysku, jeśli ktoś je
przechwyci to i tak marne szanse na odkodowanie.
Zachwalanie zachwalaniem, lecz jak wiadomo nic nie jest w stanie
zapewnić 100% ochrony. Jedynie można utrudnić - w moim przypadu nawet
właściciel ma utrudnione LOL :-)
-
35. Data: 2006-06-29 21:32:46
Temat: Re: Bylem zadowolonym klientem mBanku
Od: w...@a...pl (Wemif)
wk <b...@p...onetabc.pl> wrote:
>
> A moglo by sie zdarzyc dla zupelnie innego konta, ze haslo jednorazowe i
> haslo dostepu jest identyczne?
> Chyba tak.
> W zwiazlku z tym dziura w systemie bezpieczenstwa jak byk!
no to jeszcze numer seryjny listy hasel rozwiazuje problem.
a.