  • 31. Data: 2006-06-28 18:01:19
    Temat: Re: Bylem zadowolonym klientem mBanku
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "ajt" <a...@u...com.pl> wrote in message
    news:e7uaiv$n09$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > ^^^^^^
    > Ciekawy musisz mieć ten sposób kodowania :))

    zastanawiam się nad rolą internetu w tej sytuacji :-))
    Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 32. Data: 2006-06-28 18:06:05
    Od: Tomasz Roskal <t...@g...pl>

    On 2006-06-28, sumi <T...@p...onet.pl> wrote:

    > "ajt" <a...@u...com.pl> wrote in message
    >
    > zastanawiam się nad rolą internetu w tej sytuacji :-))

    Nie wiesz? Zapytaj dowolnego mochera do czego internet sluzy - odpowiedz
    uzyskasz jedna - do sciagania pornografii.

  • 33. Data: 2006-06-28 18:10:22
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:e7u2vm$8dn$2@news.elsat.net.pl...

    > A jak _dokładnie_ postępuje w takim wypadku Multi?

    U mnie w Multi wygladalo to tak: zadzwonilem na multilinie
    i logujac sie podalem zly numer klienta. System nawet nie zapytal
    sie o telekod, od razu polaczyl mnie z konsultantem ktory zadal mi
    kilka(nascie) pytan (pesel, nr dowowu, nazwisko rodowe matki itp.)
    po czym podal mi nr klienta. Nie pamietam juz czy trzeba bylo podawac
    jakies cyfry z telekodu konsultantowi.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 34. Data: 2006-06-28 18:24:38
    Od: marcin <m...@m...magda>

    > zastanawiam się nad rolą internetu w tej sytuacji :-))

    Ma to swój plus. Znalazcy mych kodów może się wydawać że odkodował, a tu
    nie zdaje sobie nagle sprawy że prawdziwy kod zostanie uzyskany przy
    pomocy internetu. Musiałem wymyślić taki kuriozalny sposób, gdyż
    posiadam wiele kont internetowych (nie bankowe - mam tylko jedno mBank
    :-)) Z tego powodu może się zdarzyć że zapomnę któreś z nich. Kodowanie
    to ma jeszcze swój plus, że mam te hasła na dysku, jeśli ktoś je
    przechwyci to i tak marne szanse na odkodowanie.

    Zachwalanie zachwalaniem, lecz jak wiadomo nic nie jest w stanie
    zapewnić 100% ochrony. Jedynie można utrudnić - w moim przypadu nawet
    właściciel ma utrudnione LOL :-)

  • 35. Data: 2006-06-29 21:32:46
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    wk <b...@p...onetabc.pl> wrote:

    > A moglo by sie zdarzyc dla zupelnie innego konta, ze haslo jednorazowe i
    > haslo dostepu jest identyczne?
    > Chyba tak.
    > W zwiazlku z tym dziura w systemie bezpieczenstwa jak byk!

    no to jeszcze numer seryjny listy hasel rozwiazuje problem.

    a.