eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBylem zadowolonym klientem mBanku
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 35

  • 21. Data: 2006-06-28 14:15:30
    Temat: Re: Bylem zadowolonym klientem mBanku
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Wojciech Nawara wrote:
    > Kamil Jońca napisał(a):
    >
    >> A czekanie ok. tygodnia .... u mnie nigdy nie było to mniej niż 10 dni.
    >
    > A Ty te pakiety, to regularnie zamawiasz, ot tak? ;-)
    Nie. Ale (Nie wiem dlaczego) tak ze 3 czy 4 razy w odstępach
    parodniowych miałem zablokowany dostęp. Zresztą o tym pisałem.

    KJ


  • 22. Data: 2006-06-28 14:16:35
    Temat: Re: Bylem zadowolonym klientem mBanku
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    DJ napisał(a):

    > Oczywiscie nie wymagam od kogos, zeby zrobil dla mnie wyjatek. Natomiast
    > dziwie sie, ze sa takie procedury. W Multibanku sa inne, a przeciez to
    > wlasciwie ten sam bank.

    A jak _dokładnie_ postępuje w takim wypadku Multi?


  • 23. Data: 2006-06-28 14:17:40
    Temat: Re: Bylem zadowolonym klientem mBanku
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    DJ napisał(a):

    > nic nie moge zrobic. Musze czekac na pakiet, ktory mi pozwoli odzyskac
    > identyfikator, ktory juz pamietam. Czy to nie jest troche chore?

    Pytanie dodatkowe - ODZYSKAĆ istniejący, czy UZYSKAĆ nowy ID? Jak to działa?


  • 24. Data: 2006-06-28 14:24:00
    Temat: Re: Bylem zadowolonym klientem mBanku
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > Nie. Ale (Nie wiem dlaczego) tak ze 3 czy 4 razy w odstępach
    > parodniowych miałem zablokowany dostęp. Zresztą o tym pisałem.

    Moment, to po blokadzie dostępu do kanału 'telefon' i 'internet' (czy po
    zwykłym zapomnieniu haseł do obu w/w kanałów) konsultant może jedynie
    zamówić pakiet aktywacyjny??


  • 25. Data: 2006-06-28 14:25:08
    Temat: Re: Bylem zadowolonym klientem mBanku
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Wojciech Nawara wrote:
    > Kamil Jońca napisał(a):
    >
    >> Nie. Ale (Nie wiem dlaczego) tak ze 3 czy 4 razy w odstępach
    >> parodniowych miałem zablokowany dostęp. Zresztą o tym pisałem.
    >
    > Moment, to po blokadzie dostępu do kanału 'telefon' i 'internet' (czy po
    > zwykłym zapomnieniu haseł do obu w/w kanałów) konsultant może jedynie
    > zamówić pakiet aktywacyjny??

    Może jeszcze oddzwonić. Ale ja nie lubię spowiadać się anonimom.
    KJ


  • 26. Data: 2006-06-28 14:26:21
    Temat: Re: Bylem zadowolonym klientem mBanku
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:e7u31n$8dn$3@news.elsat.net.pl, *Wojciech Nawara* wrote:
    > DJ napisał(a):
    >
    >> nic nie moge zrobic. Musze czekac na pakiet, ktory mi pozwoli
    >> odzyskac identyfikator, ktory juz pamietam. Czy to nie jest troche
    >> chore?
    >
    > Pytanie dodatkowe - ODZYSKAĆ istniejący, czy UZYSKAĆ nowy ID? Jak to
    > działa?

    Przysla ci pakiet w ktorym dostaniesz nowe ID i haslo, tymczasowe, po
    wklepaniu ktorych i odpowiedzeniu na kilka pytan (nazwisko panienskie matki,
    adres - losowo) podadza ci twoj stary ID ktory jest staly na cale twoje
    zycie w mbanku.

    --
    darnok


  • 27. Data: 2006-06-28 14:28:12
    Temat: Re: Bylem zadowolonym klientem mBanku
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:e7u31n$8dn$3@news.elsat.net.pl...
    > DJ napisał(a):
    >> nic nie moge zrobic. Musze czekac na pakiet, ktory mi pozwoli odzyskac
    >> identyfikator, ktory juz pamietam. Czy to nie jest troche chore?
    > Pytanie dodatkowe - ODZYSKAĆ istniejący, czy UZYSKAĆ nowy ID? Jak to
    > działa?

    Odzyskać. ID jest stały i przypisany do PESEL.


  • 28. Data: 2006-06-28 14:29:11
    Temat: Re: Bylem zadowolonym klientem mBanku
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > Może jeszcze oddzwonić. Ale ja nie lubię spowiadać się anonimom.

    Aaaaa, no bo coś mi nie pasowało. :-)


  • 29. Data: 2006-06-28 16:10:06
    Temat: Re: Bylem zadowolonym klientem mBanku
    Od: marcin <m...@m...magda>

    A ja sobie tak zaszyfrowałem swoje hasła, że noszę je cały czas przy
    sobie, nawet jak ktoś ukradnie to nie ma szans prawie żadnych na
    rozszyfrowanie. Gorzej jak ja zapomnę :) Nie będę pisał jak to zrobiłem
    bo to osobista sprwa :D ,ale odkodowanie zajmuje około jednej minety no
    i potrzeba do tego internetu :D


  • 30. Data: 2006-06-28 16:25:47
    Temat: Re: Bylem zadowolonym klientem mBanku
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    marcin napisał(a):
    > odkodowanie zajmuje około jednej minety no
    ^^^^^^
    Ciekawy musisz mieć ten sposób kodowania :))
    --
    Pozdrawiam
    Andrzej

strony : 1 . 2 . [ 3 ] . 4


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1