  • 11. Data: 2019-12-18 11:20:53
    Temat: Re: CA daje 3hpln za smartfonwe zawarcie umowy, ale
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie trzeba włączać głośnomówiącego?
    Jak się włącza nagrywanie?
    Czy w nazwie pliku lub w inny sposób jest pokazany numer tel. rozmówcy (lub nazwa z
    książki)?

    -----

  • 12. Data: 2019-12-18 11:21:57
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie ma rozwodu hłajłeja z andkiem?

    -----

  • 13. Data: 2019-12-18 11:37:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-12-18 o 11:20, ąćęłńóśźż pisze:
    > Nie trzeba włączać głośnomówiącego?

    Nie trzeba.

    > Jak się włącza nagrywanie?

    Samo się włącza po nawiązaniu połączenia (jeśli się ustawi w opcjach, że
    ma się włączać). Pliki potem zapisuje we wskazanym katalogu.

    > Czy w nazwie pliku lub w inny sposób jest pokazany numer tel. rozmówcy
    > (lub nazwa z książki)?

    Mam:
    [nazwa z książki][numer][data/godzina/sekunda]

    Jak nie ma nazwy z książki, to sam numer.

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2019-12-18 11:40:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-12-18 o 11:21, ąćęłńóśźż pisze:
    > Nie ma rozwodu hłajłeja z andkiem?

    Od miesięcy jest to tylko w sferze plotek, zresztą już chyba odwołanych.
    Szybciej by mi się telefon zestarzał, niż się rozwiodą. Zresztą nawet w
    najgorszym scenariuszu to miało być tak, że rozwód byłby tylko dla
    nowych telefonów, a w starych byłoby bez zmian. Nawet jakby miało nie
    być aktualizacji (w co nie wierzę), to i tak bym wytrzymał ten rok, czy
    dwa. Burza niewarta tego, aby dopłacać choćby kilkaset zł więcej do
    telefonu innej marki, jak go kupowałem w tym roku.

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2019-12-18 13:20:16
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Łał :-)
    łej :-)
    BTW jaki format plików audio?

    -----

  • 16. Data: 2019-12-18 13:38:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-12-18 o 13:20, ąćęłńóśźż pisze:
    > Łał :-)
    > łej :-)
    > BTW jaki format plików audio?

    amr

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2019-12-18 13:43:07
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> writes:

    [...]
    > Nie bardzo rozumiem, ale na razie jestem zadowolony.

    OIMW, google, rzeczywiście likwiduje możliwość nagrywania, (taką
    standalone) ale aplikacje "telefoniczne" producentów mogą mieć same z
    siebie. I pewnie to jest ten przypadek.
    KJ

  • 18. Data: 2019-12-18 13:54:11
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A tel. pika co 30 sekund?

  • 19. Data: 2019-12-18 13:57:12
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-12-18 o 13:43, Kamil Jońca pisze:
> [...]
    >
    > OIMW, google, rzeczywiście likwiduje możliwość nagrywania, (taką
    > standalone) ale aplikacje "telefoniczne" producentów mogą mieć same z

    To jest właśnie ten przypadek. Jak kupiłem hułałeja w połowie roku, to
    automatycznie zainstalowałem sobie aplikację do nagrywania, tak jak w
    poprzednim telefonie, ale nagrywanie nie działało (tzn. nagrywało z
    głośnika). W sieci było info, że z nowym EMUI nagrywanie ma działać,
    tyle że ja jeszcze tego nowego EMUI nie miałem - ale była udostępniona
    łatka, która umożliwiała nagrywanie i rzeczywiście zadziałało. Nie
    potrzebuję żadnej zewnętrznej aplikacji i nagrywanie mam w systemie.

    Wczoraj zaktualizował mi się Android z 9 na 10 i nadal wszystko hula.

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2019-12-18 13:57:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-12-18 o 13:54, ąćęłńóśźż pisze:
    > A tel. pika co 30 sekund?

    Nie.
    To znaczy nie słuchałem jak jest u rozmówcy, ale nikt mi nic nie mówił,
    że coś pika.

    --
    Liwiusz