  • 31. Data: 2019-12-20 23:17:03
    Temat: Re: CA daje 3hpln za smartfonwe zawarcie umowy, ale
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5dfcf805$0$17354$6...@n...neostrada.pl

    > Wątpię. Cholera jedna wie czym to idzie - raz nagra drugi raz już nie, trzeci raz
    znowu nagra, ale rozmówcę słychać bardzo cicho.
    > Jak widać nie ma czegoś na sztywno ustawionego.

    Twa Moto który A ma? Max miał A6 -- nagrywał przepięknie, ale
    mie od samego początku. (urywał kilka początkowych sekund)

    Był bardzo skuteczny w odszumianiu! Dookoła mnie mogło szaleć
    zaszumianie, ale i mój rozmówca tego szumu nie słyszał, i na
    nagraniu nie było śladu szumu. [pewnie MChrzanowski nie wiedział,
    że dzisiejsze nagrywarki radzą ;) sobie doskonale z szumidłami...]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 32. Data: 2019-12-21 02:43:21
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    To często nie rynek, lecz politycy: w wielu stanach nagrywanie rozmów jest tak
    obostrzone, że producentom się zapewne nie opłaca
    dostosowywać produktów do konkretnego stanu i globalnie usuwają pewne
    funkcjonalności.
    Jak znam życie obostrzone jest tam, gdzie nagrano paru lawmakerów kręcących lody.

    -----

  • 33. Data: 2019-12-21 09:06:59
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 20.12.2019 o 17:33, Trybun pisze:
    > Jaka tam ona niewidzialna, pazerny szpon widać z kilometra..

    ano *widać*, bo w kapitalizmie uważa się, po stokroć słusznie!!! -- że
    zysk jest rzeczą *dobrą*, bo-tak-jest! Wszak nie podejmujemy wysiłków i
    starań dla celowego, i planowego osiągnięcia... straty!

    Natomiast u goszystów wszystko jest zasnute ideologiczną, kłamliwą
    mgłą, i zysk uważany jest za... zły! Stąd też nomenklaturowe /
    spółkujące fabryki -- nieodmiennie zysku 'unikają', namiętnie produkując
    deficyt, ot co. A /qui bonet/? Ano wszyscy ci /krewni i znajomi królika/
    poobsadzani z klucza partyjnego w ZSSP (Zarządach Spółek Skarbu Państwa)

    Pamiętaj: gdy ktoś Ci wmawia, że /zysk jest zły/, to odbezpiecz
    rewolwer: one chce ten Twój z~ zagarnąć, i jeszcze oczekuje, że będziesz
    go za to *kochał*!
    Tedy z miejsca wal w mordę /na-od-lew/!

    --
    Rzeczy warte polecenia, bo polecać rzeczy DOBRE warto!
    https://myphone-explorer.en.softonic.com/ Free!

  • 34. Data: 2019-12-21 09:13:31
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 19.12.2019 o 20:36, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > Któreś H nagrywają, mając A9 i A10.

    ??? z-gupliśta ze szczętem? Mój niezbyt spasiony Lenovo
    5-coś-tam-coś-tam, no i nagrywa jak się patrzy, a jakość... Lepsza, niż
    "na żywczyka"!

  • 35. Data: 2019-12-21 09:30:12
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    jaNus <p...@b...pl> writes:

    > ??? z-gupliśta ze szczętem? Mój niezbyt spasiony Lenovo
    > 5-coś-tam-coś-tam, no i nagrywa jak się patrzy, a jakość... Lepsza, niż
    > "na żywczyka"!

    A która wersja Androida? Bo, jakbys nie wiedział, to właśnie chodzi o
    to, że od bodaj 8 lub 9 wersji Google wyłącza uprawnienia do
    nagrywania. Pozostaje:
    - aplikacja producenta
    - root
    - nagrywanie z mikrofonu

    KJ

  • 36. Data: 2019-12-21 09:59:15
    Od: iron64 <i...@p...fm>

    W dniu 19.12.2019 o 09:45, Trybun pisze:

    > Tytuł wiadomości to jakiś szyfr, coś w stylu - "J23 nadaje"?
    >
    > Podejrzewam że nie ma nowych telefonów z bezproblemowym nagrywaniem
    > rozmów, bo to sam zainstalowany system utrudnia. Pewnie z czasem ktoś
    > napisze odpowiednią aplikację aby te utrudnienia ominąć, ale nie
    > liczyłbym na to że sam producent sprzętu będzie w nią wyposażał swoje
    > telefony.

    Xiaomi Mi8 nagrywa wszystkie rozmowy "out of the box". Nic nie trzeba
    doinstalowywać.

    Irek

  • 37. Data: 2019-12-21 16:01:06
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 21.12.2019 o 02:43, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > funkcjonalności.
    > Jak znam życie obostrzone jest tam, gdzie nagrano paru lawmakerów

    I o zgrozo - dlaczego nikt nie walczy o swobody obywatelskie? Przecie za
    telefon trzeba płacić, jak więc można komuś zabraniać z niego korzystać
    w sposób jaki tylko się posiadaczowi podoba? Tylko patrzeć jak świat
    utonie w śmieciach tymczasem władza jak widać ma inne priorytety..

  • 38. Data: 2019-12-21 16:01:37
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 21.12.2019 o 09:06, jaNus pisze:

> [...]
    >
    > Pamiętaj: gdy ktoś Ci wmawia, że /zysk jest zły/, to odbezpiecz
    > rewolwer: one chce ten Twój z~ zagarnąć, i jeszcze oczekuje, że będziesz

    Problem nie w zysku. Gdyby kapitalista zbił majątek na exploracji
    przestrzeni pozaziemskiej, ew na handlu z UFOludkami to chyba dla nikogo
    nie byłoby problemu. Tymczasem obowiązuje zasada kapitalizmu taka że
    jego obżeranie się powoduje że inni niedojadają.

  • 39. Data: 2019-12-21 16:02:27
    Od: Trybun <M...@j...ru>

> [...]
    > nagraniu nie było śladu szumu. [pewnie MChrzanowski nie wiedział,
    > że dzisiejsze nagrywarki radzą ;) sobie doskonale z szumidłami...]

    9tkę. Mam jeszcze TP-Link z  7ką na pokładzie. Tutaj nie ma żadnych
    problemów z nagrywaniem - nawet ma fabrycznie zainstalowany program do
    tych celów.

    Obsługuje Twój MAXymilian HD Voice? Osobiście myślę że mocno technologia
    przereklamowana. Gdy Acer Liquid był w produkcji to jeszcze żaden
    operator z tego nie korzystał, a tym czasem jest to telefon dla którego
    próżno szukać konkurencji pod względem jakości rozmów.

  • 40. Data: 2019-12-21 16:02:39
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 21.12.2019 o 09:59, iron64 pisze:

    > Xiaomi Mi8 nagrywa wszystkie rozmowy "out of the box". Nic nie trzeba
    > doinstalowywać.
    >
    > Irek

    Jaka wersja Androida?