  • 51. Data: 2019-12-22 09:48:08
    Temat: Re: CA daje 3hpln za smartfonwe zawarcie umowy, ale
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    > "Trybun" 5dfe3400$0$17362$6...@n...neostrada.pl

    > I nagrywa w kratkę? (z różnym skutkiem)

    Właśnie tak.

> [...]
    > klientów -- teraz niekoniecznie...
    >
    > Prawo (choćby w Polsce) nie zabrania nagrywania rozmów.
    > Nawet chyba sędziowie nie zabraniają nagrywania audio
    > rozpraw sądowych -- opór stawiają dopiero przy video.
    >
    > A gdyby tak jeszcze zakazać produkcji jakichkolwiek kopiarek!?
    > Można by nawet zabronić korespondencji pisanej na trwałych
    > nośnikach -- pismo musiałoby ginąć tuż po odczytaniu przez
    > odbiorcę...
    >
    > W ogóle uniemożliwić archiwizację czegokolwiek!
    > Wszelkie umowy zawierane byłyby bez jakiegokolwiek zapisywania...

    W sumie nie wiadomo czemu to ma służyć,. I to chyba nie pomysł samego
    Google. Pewnie takie wytyczne dostali od władzy.

    > Nie wiem, co to jest.
    >
    > Ma dwa mikrofony -- to wiem. Zatkanie drugiego
    > (choćby przykrycie kapturem) wiele psuje w jakości.

    Taka technologia mająca na celu poprawę jakości rozmów. Z Acerem przy
    uchu mogę stać na środku skrzyżowania i to wiele nie przeszkadza w
    rozmowie, mój nowszy sprzęt zachowuje się znacznie gorzej pod tym względem.

    > Zauważyłem, że dawne (sprzed 20 lat czy 10) telefony (chyba
    > tylko Nokie) były dobre od strony dźwięku, póki były nowe,
    > ale w miarę starzenia się stawały się coraz gorszy...

    Pewnie Nokia też stosowała "technologię zużywania się"...

  • 52. Data: 2019-12-22 10:27:40
    Od: iron64 <i...@p...fm>

    W dniu 21.12.2019 o 16:02, Trybun pisze:

    > Jaka wersja Androida?

    9 + Miui 11.0.6
    Irek

  • 53. Data: 2019-12-22 12:06:09
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 22.12.2019 o 09:46, Trybun pisze:

    > A powinni tylko reprezentować interesy tych co ich wybrali.

    A człowiek raczej powinien być zdrowy, i bogaty, a nie biedny i chory.
    Zaś manna z nieba, tudzież pieczone gołąbki, same do gąbki.

    Zaś złodziej powinien mieć się tak właśnie przedstawiać, a na czole
    /???/ nada stojat'
    etc. itd.

    No a wiesz Ty, kto ich 'wybrali'? Ano mafie wszelakie. Co to hojnie
    wspierają kampanije wybiórcze, nie patrząc na przynależność partyjną, i
    *rzekome* (czyli *głoszone*) poglądy. No a /pecunia non olet/!

    --
    Rzeczy warte polecenia, bo polecać rzeczy DOBRE warto!
    https://myphone-explorer.en.softonic.com/ Free!

  • 54. Data: 2019-12-22 12:29:29
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 22.12.2019 o 07:29, Kamil Jońca pisze:
    > Otóż nie.
    otóż... tak!
    > 1. Pomijasz znaczenie przypadku.
    Szczęście sprzyja... lepszym. A jak uczy nas QED (qwantówka) to
    wszystko, *wszystko* -- jest oczywiście *statystyczne*: dureń może zostać
    milionerem, acz mało to jednak prawdopodobne.
    > 2. Pomijasz znaczenie monopolu (który mógł powstać dzięki
    > przypadkowemu sukcesowi)

    Monopol bez oparcia w sprzedajnych ustawko-dawcach długo się nie
    utrzyma! Nokia miała ponad 50% rynku telefonów, i... padła! A państwowe
    z ideologicznego założenia "kluczowe sfery przemysłu" produkują długi, i
    buble, a upaść im się nie daje: wszak w zarządach trzepią tam kasę różni
    pociotkowie, /krewni i znajomi królika/. Króla, królika i premierzyny...

    > Ale że to nie jest grupa o polityce, to na tym zakończę.

    Podobnież matematyka jest królikową nauki, ha! NNNauki nawet! Fizyka
    niby też ważna, ale nad wszystkim, zawsze i wszędzie stoją *politycy*!
    Tedy gdy odkręcasz kran, to już to jest *sprawa polityczna*. A gdy
    odmawiasz o ich harcach dyskusji, to chowasz łeb w ich śmierdzące j-elity...

    > KJ
    a ja bym ich KCN-em...

  • 55. Data: 2019-12-22 12:52:40
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 22.12.2019 o 09:47, Trybun pisze:
    > Co za bajdurzenie.

    Oho, dyskomfort poznawczy żyłkę pierdzącą rozdyma, ewidentnie! Bo piszę
    pod włos temu, co uczyli na
    /przyspieszonych kursach ekonomii soc-realistycznej/, hę?

    > Musisz sobie zdawać sprawę

    ja "sprawy" zdaję sobie odtąd, gdy zacząłem czytać coś-troszkę więcej,
    niż Langego, i klasyków socjalizmu, że o GóWnie Michnikowym nie wspomnę.
    Zerknij do prac austriackiej szkoły ekonomii, lub "Chicago boys"! Albo
    licznych filozofów społecznych, którzy myśli post-marksowe roznieśli w
    pył i proch.

    > z tego że kapitalista, nawet ten rasowy nie czyni cudów, czyli
    > materializuje dóbr z niczego.

    A co ten komunał miałby wnieść istotnego do kwestii działania gospodarki
    wolnorynkowej, mógłbyś przybliżyć?

    /Żeby to można samej myśli tchnieniem/
    /wykrzesać posąg z nieforemnych brył/
    /by dłuto walczyć nie miało z kamieniem/
    /i młot by go okrutnie nie-bił/!
    > Co za bzdurne myślenie

    Oh, oh, takie nie-sprawiedliwo-społecznie!

    > - "wygrywaj albo giń", tak Ci się podoba ten wyścig szczurów

    No co ty, kapitalistów ci się nagle zrobiło żal wielce-wielce? Wszak w
    warunkach wolnej konkurencji to oni są *najbardziej* za-ganiani do
    takiego wyścigu. Zaganiani, przez *obiektywne* (jak powszechne prawo
    ciążenia) prawa rynkowe. W socjalizmie nie wysila się *nikt*: robotnicy,
    bo mają ochronę ze strony mafij, zwanych dla niepoznaki z. zawodowymi,
    zaś producenci też się nie muszą wysilać, bo wtykają ministrowi kopertę,
    a ten im umrzeć z głodu nie da, to chyba jasne?

    > i to że silniejszy górą?

    Oh, oh, jakie niedopatrzenie: wygrywać powinien... najgorszy! Ależ by
    się ciekawe zrobiły wyścigi sprinterskie "dla najgorszych", co? Setkę by
    "biegano" w tydzień!

    > Państwowa fabryka albo nie państwowa - ważne żeby jeden lub kilku
    > spasionych wieprzów nie decydowało o być albo nie być ludzi którzy w
    > mniej pracują.

    Mózg masz przeżarty przez "wychowanie w /dziedzinie/ socjalistycznej/!
    Fabryka nie jest dla /ludzi którzy w niej pracują/, lecz po to, by
    generowała *zysk*. A że inne fabryki też chcą "zyskiwać" to efekt jest
    taki, że *muszą* dostarczać coraz to lepszych, i *nie-naj-droż-szych*
    towarów na rynek, a tym samym w najlepszy możliwy pod słońcem sposób
    /zaspokajać potrzeby społeczne/. Najszybciej, najprecyzyjniej, i
    najtaniej! Że o stałej i permanetnej innowacyjności wspominać nie
    powinienem nawet.

    PS.: pozdrów swych nauczycieli, dooobrze Cię wy-mózgo-prali, cienia
    oryginalnej myśli!

  • 56. Data: 2019-12-22 13:31:34
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    jaNus <p...@b...pl> writes:

    > otóż... tak!
    > Szczęście sprzyja... lepszym. A jak uczy nas QED (qwantówka) to

    Bzdura. Poczytaj sobie w historii techniki choćby, jak gorsze wypierało
    lepsze.

    > wszystko, *wszystko* -- jest oczywiście *statystyczne*: dureń może zostać
    > milionerem, acz mało to jednak prawdopodobne.

    No więc właśnie nie. Powoli można tu i ówdzie przeczytać, że powyżej
    pewnego poziomu, to czy ktoś zostanie milionerem czy nie, w sporej
    części zależy właśnie od szczęścia, a nie od tego czy ma lepszy produkt.

    > Monopol bez oparcia w sprzedajnych ustawko-dawcach długo się nie
    > utrzyma! Nokia miała ponad 50% rynku telefonów, i... padła! A państwowe

    Ale to cały czas nie był monopol. NIe miałeś sytuacji, że kupiwszy inny
    telefon nie mogłeś dzwonić, albo wręcz kupno innego telefonu było bardo
    trudne/niemożliwe.
    Znajdź inny przykład.

    KJ

  • 57. Data: 2019-12-23 13:19:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5dff2dc4$0$505$6...@n...neostrada.pl

    > W sumie nie wiadomo czemu to ma służyć,.

    Może wszelkie umowy należy tak zawierać? -- bez jakiegokolwiek śladu... ;)

    > I to chyba nie pomysł samego Google. Pewnie takie wytyczne dostali od władzy.

    Kto tu jest władzą? Nie Google? Kto jest przy kasie?...
    SJ zmarł, M$ walczy o życie, IMO zostaje Google...

    H wyłamał się -- ale ze wszystkimi modelami?

    > Taka technologia mająca na celu poprawę jakości rozmów.

    Domyślam się, ale na czym to polega?

    > Z Acerem przy uchu mogę stać na środku skrzyżowania i to wiele nie przeszkadza

    Redukacja szumu.

    > w rozmowie, mój nowszy sprzęt zachowuje się znacznie gorzej pod tym względem.

    > Pewnie Nokia też stosowała "technologię zużywania się"...

    Być może.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 58. Data: 2019-12-23 13:21:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "iron64" qtkmt4$sdi$...@n...icm.edu.pl

    > Xiaomi Mi8 nagrywa wszystkie rozmowy "out of the box". Nic nie trzeba
    doinstalowywać.

    Co to:
    "out of the box"

    znaczy?

    -=-

    Akumulator starcza na długo?
    GNSS (Galileo i GPS) dobrze funkcjonuje?

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 59. Data: 2019-12-25 12:13:18
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    > "Trybun" 5dff2dc4$0$505$6...@n...neostrada.pl

    > Może wszelkie umowy należy tak zawierać? -- bez jakiegokolwiek
    > śladu... ;)

    Można. Nie każdy klient to gołodupiec - niektórych stać na opłacenie
    całego okresu umowy "z góry", więc po co i od nich żąda się podawania
    personaliów przy podpisywaniu cyrografu.

    > Kto tu jest władzą? Nie Google? Kto jest przy kasie?...
    > SJ zmarł, M$ walczy o życie, IMO zostaje Google...
    >
    > H wyłamał się -- ale ze wszystkimi modelami?

    Imperium dobra. Chyba wiesz kto to?

    > Domyślam się, ale na czym to polega?

    Chodzi Ci o założenia i slogany reklamowe czy o rzeczywiste walory?

    > Redukacja szumu.

    Albo dobra konstrukcja..

  • 60. Data: 2019-12-25 12:13:39
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 22.12.2019 o 10:27, iron64 pisze:

    > 9 + Miui 11.0.6
    > Irek

    Czyli teoretycznie nie powinien..