  • 21. Data: 2009-05-26 21:53:39
    Temat: Re: CITI aktualizuje - tylko po co?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    szczurwa pisze:
    > Więcej, w tym moja ulubiona Tesco MC..!

    Czasowa promocja to się nie liczy :)

    --
    Mithos

  • 22. Data: 2009-05-27 05:33:20
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Tue, 26 May 2009 21:10:39 +0200
    Rafał <a...@m...invalid> wrote:

    > Cos jak www.bppartnerclub.pl
    >
    > Czyli np. odkurzacz za 20 lat tankowania, albo doladowanie telefonu
    > na 10zl za 1000 litrow paliwa.

    Dokładnie. Jeden z lepszych programów z jakim się zetknąłem to payback.
    Nagrody w miarę ciekawe, duży wybór i stosunkowo dobre ceny. No i
    punkty można nieźle kosić płacąc np przez "płatność allegro" kk
    allegro za jakiś telewizor or sth ;)

    Xenocide

  • 23. Data: 2009-05-30 10:58:18
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Tue, 26 May 2009 22:09:00 +0200, Mithos <f...@a...pl> wklepał(-a):

    >Nie pamiętam. Ja sporo tankowałem i kupowałem na BP, w tym także mocno
    >premiowane produkty (np. płyn do szyb 200 pkt).

    Najlepsze inaczej są ceny za płyn do spryskiwaczy na BP.
    Nic dziwnego, że promują skoro jest kilka razy droższy niż w markecie. Płyn
    droższy niż benzyna to przegięcie.

    --
    Sławomir Szyszło

  • 24. Data: 2009-05-30 11:01:12
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rafał" <a...@m...invalid> napisał w wiadomości

    > Cos jak www.bppartnerclub.pl
    >
    > Czyli np. odkurzacz za 20 lat tankowania, albo doladowanie telefonu na

    Ja ze Statoil z Premiumclub juz od trzech lat co roku patelnioę biorę.
    Rok tankowania= patelnia tefal 28cm

    Krzysiek

  • 25. Data: 2009-05-30 15:03:10
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "kris" <k...@p...onet.pl> writes:

    > Ja ze Statoil z Premiumclub juz od trzech lat co roku patelnioę biorę.
    > Rok tankowania= patelnia tefal 28cm

    I co z nimi nastepnie robisz?
    Patelnie z teflonem zyja IMHO przynajmniej kilka lat.
    --
    Krzysztof Halasa