  • 11. Data: 2003-12-27 01:47:30
    Temat: Re: CITY BANK - bank naciągaczy
    Od: Pawel Nogas <pnogas@usun_to.amu.edu.pl>

    Michal Jankowski wrote:

    > Nie ma takiego banku.
    >
    > MJ

    Jest - http://www.citybank.com/ :))

  • 12. Data: 2003-12-27 10:49:34
    Od: j...@p...onet.pl

    > Mógłbyś wyjaśnić, co w tym śmiesznego?

    Wystarczy czytac regulaminy i TOiP i by nie bylo postow takiego typu jak ten.

    --
    JaKi

  • 13. Data: 2003-12-27 11:58:29
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2003-12-27 00:22, Użytkownik Krzysztof Halasa napisał:
    > Swoja droga, 49 zl miesiecznie za samo konto to chyba z obsluga kasowa
    > w domu w ciagu 30 minut od telefonu?

    CitiOne mialo taka opcje :> Tyle ze (jesli mnie pamiec nie myli) nigdy
    nie kosztowalo ono 49zl/m-c.

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 14. Data: 2003-12-27 12:32:27
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Marcin Nowakowski" <m...@i...usunto.pl> wrote in message

    > CitiOne mialo taka opcje :> Tyle ze (jesli mnie pamiec nie myli) nigdy
    > nie kosztowalo ono 49zl/m-c.

    Na podstawie zaprezentowanego opisu mozna ulozyc prawdopodobny ciag zdarzen
    i widac z niego [opisu] ze post ktory rozpoczal watek zostal skonstruowany
    tak zeby wszyscy mysleli jaki to ten bank jest wredny. Przeanalizujmy wiec
    ;)

    1/ klient dostaje oferte kredytu, zapewne jest to x-selling, czyli musial
    posiadac jakis inny oprodukt banku, w opisu wiemy ze konto to nie bylo,
    czyli karta kredytowa

    2/ klient kredytu nie dostaje, ale jest koniecznosc zaplacenia 49 PLN. Hm,
    oplata w tej wyssokosci jest za spoznienie w splacie KK, lub brak takiej
    splaty. To moze potwierdzac domysly z punktu 1.

    3/ AFAIK jesli na koncie nie ma srodkow nawet na oplate za jego prowadzenie,
    konto jest zamykane, a naleznosci za prowadzenie umarzane. I tu chyba nic
    dziwnego - koszty windykacji, a takze brak gwarancji, ze windykacja sie
    powiedzie.

    Coz, to chyba wszystko :).

    Maciej

    PS. A przekrecanie nazwy banku chyba pozwala okreslic poziom 'sympatii' jaka
    ta osoba darzy bank ;).

  • 15. Data: 2003-12-27 15:06:34
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2003-12-27 13:32, Użytkownik MK napisał:
    > 3/ AFAIK jesli na koncie nie ma srodkow nawet na oplate za jego prowadzenie,
    > konto jest zamykane, a naleznosci za prowadzenie umarzane. I tu chyba nic

    Zamykane jest dopiero po 6 m-cach, natomiast jesli nie ma srodkow na
    pokrycie oplat - takie oplaty nie sa pobierane (oplata za
    prowadzenie!), o czym bylo juz tutaj niejednokrotnie pisane...

    > PS. A przekrecanie nazwy banku chyba pozwala okreslic poziom 'sympatii' jaka
    > ta osoba darzy bank ;).

    Ja tam mimo wszystko mile wspominam Citi.

    Pozdrawiam.

  • 16. Data: 2003-12-29 10:21:08
    Od: c...@g...pl (Agnieszka Sliwowska)

    MK napisał(a):

    > 1/ klient dostaje oferte kredytu, zapewne jest to x-selling, czyli musial
    > posiadac jakis inny oprodukt banku, w opisu wiemy ze konto to nie bylo,
    > czyli karta kredytowa

    Nie posiadal zadnego innego produktu tego banku. To byl nasz pierwszy
    kontakt z tym bankiem. Nie pamietam juz, czy maz zlozyl wniosek o karte
    kredytowa, czy o kredyt, jako taki. Dosc, ze dostal odmowe. A konto
    zostalo zalozone bez zlecenia i bez jego wiedzy. O tym, ze konto zostalo
    zalozone, dowiedzial sie, jak przyszedl pierwszy wyciag. To bylo juz po
    odmowie udzielenia karty/kredytu.

    > PS. A przekrecanie nazwy banku chyba pozwala okreslic poziom 'sympatii' jaka
    > ta osoba darzy bank ;).

    Przekrecenie bylo zupelnie przypadkowe. Tego banku nie darzymy ani
    sympatia, ani antypatia. Rzecz, ktora nam sie przydarzyla, zostala
    skierowana tam, gdzie tego typu przypadki powinny byc kierowane - do
    sadu. Co z tego bedzie dalej - jeszcze nie wiemy....
    pzdr
    A.

  • 17. Data: 2003-12-29 18:35:38
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On 29 Dec 2003 11:21:08 +0100, c...@g...pl (Agnieszka
    Sliwowska) wrote:

> [...]
    >zostalo zalozone bez zlecenia i bez jego wiedzy. O tym, ze konto zostalo
    >zalozone, dowiedzial sie, jak przyszedl pierwszy wyciag. To bylo juz po

    A ja się założę, że nie przeczytał dokładnie umowy i nie zaznaczył, że
    nie chce konta.

    --
    ___________ (R)

  • 18. Data: 2003-12-29 19:46:46
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl> writes:

    > A ja się założę, że nie przeczytał dokładnie umowy i nie zaznaczył, że
    > nie chce konta.

    A ja sie zaloze, ze w ogole chodzilo o cos innego, bo ww. bank
    (niezaleznie od tego, czy pisany przez I, czy przez Y), o ile mi
    wiadomo, nie posiada w ofercie zadnego konta, posiadanie ktorego
    skutkowaloby koniecznoscia placenia 49 zl miesiecznie.

    MJ

  • 19. Data: 2003-12-29 19:58:13
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2003-12-29 20:46, Użytkownik Michal Jankowski napisał:

> [...]
    > wiadomo, nie posiada w ofercie zadnego konta, posiadanie ktorego
    > skutkowaloby koniecznoscia placenia 49 zl miesiecznie.

    Ba, takiego konta nie posiadal (CitiOne kosztowalo 40zl).

  • 20. Data: 2003-12-30 19:21:33
    Od: "Jacek Borzęcki" <j...@w...pl>

    Jak ktoś nie czyta tego co podpisuje to ma takie problemy.
    Z tego co wiem w citi jest oddzielny wniosek na kontao , karte czy też
    kredyt.
    mysle że warto czytać to co sie podpisuje a nie ufać miłej osobie bez
    granic.
    Mó drogi panie napoczatku uznaj że jesteś frajerem który podpisał coś czeg
    onie chce, a dopiero później oceniaj innych.

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@i...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:bsq11a$91c$1@absinth.dialog.net.pl...