  • 51. Data: 2011-03-29 20:19:54
    Temat: Re: CO2
    Od: " " <r...@g...pl>

    root <r...@v...pl> napisał(a):

    > To się bierz do roboty. Na kij się podniecasz naszymi problemami. My w ten
    > sposób wypoczywamy po robocie.

    Tak, przepraszam, masz rację.
    Motłoch musi mieć szanse odpoczynku,
    taki jak mu aktualnie pasuje.

  • 52. Data: 2011-03-29 20:23:37
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Tego akurat nie wiem. Ja Balcerowicza nie cierpię ... i tak samo
    > nie cierpię Łukaszenki ....

    Za co nie lubisz Łukaszenki ?.
    Za to, że gdzieś ma demokrację (podobnie jak ty) i wtrąca do pierdla
    unijnych szpicli którzy starają sie mu robić koło pióra, wtrącając tym samym
    Białoruś w ręcę Rosji ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 53. Data: 2011-03-29 20:24:35
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    ron <r...@g...pl> napisał(a):

    > Pozwoliłem sobie na pisanko, bo widze, że jesteś
    > liderem w tym Waszym quizie na otwarcie i mam małe
    > pytanie - co łączy Balcerka z Łukaszenką, że tak
    > jednomyslnie ich nie trawisz?
    > Demokracja czy monarchia?
    > Ni to, ni... owo, tak chyba najlepiej powiedzieć,
    > bez kpiny, ale masz lepszy pomysł?
    > Wolność jest wartością nadrzędną, jak się ją ma,
    > ale pamiętaj, że młodzi ludzie mają to w sobie,
    > że odkrywają, często, rzeczy już dawno odkryte.

    Wybacz, ale po tym, jak na dzień dobry nazwałeś dyskutantów
    ( w tym także mnie ) chłoptasiami, cymbałami i kundelkami
    poczułem delikatną niechęć do Ciebie i raczej nie chcę z Tobą gadać.

    pozdr.
    sys29

  • 54. Data: 2011-03-29 20:31:18
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Tue, 29 Mar 2011 20:19:54 +0000 (UTC), r...@g...pl
    napisał(a):

    > Tak, przepraszam, masz rację.
    > Motłoch musi mieć szanse odpoczynku,
    > taki jak mu aktualnie pasuje.

    A jednak każdy ma jakieś zalety - Ty np. znasz słowo "przepraszam"

  • 55. Data: 2011-03-29 20:32:59
    Od: " ron" <r...@g...pl>

    sys29 <s...@g...pl> napisał(a):

    > Ale błysnąłeś, takiego intelektualisty dawno tu nie było.
    > Głębią myśli i rzeczową argumentacją przebiłeś nawet kolegę alibabę.
    > Może pochwaliłbyś się nam chłoptasiom i cymbałom swoim IQ.
    >
    > pozdr.
    > sys29

    Nie przejmuj się, ja nie mam potrzeby błysków,
    tylko znam życie, zmarnujesz się kolego tym
    przewodnictwem w głupim konkursie, on ci jeść
    nie da, a o działaniu, w całym zamieszaniu,
    pewnie pamiętać już nie będziesz.
    Ale...
    życzę Ci wszystkiego dobrego.

  • 56. Data: 2011-03-29 20:35:44
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik " ron" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > liderem w tym Waszym quizie na otwarcie i mam małe
    > pytanie - co łączy Balcerka z Łukaszenką, że tak

    z założenia bredzisz
    teza, że coś łączy dwie osoby bo obydwu się nie trawi, jest kretyńska

    powiem Ci co je łączy - że ich obydwu nie trawi

    i jeszcz coś - chciałem napisać mniej wiecej to co root
    grupa zdechła wraz z hossą w 2008, apacze wymarli
    w zasadzie zostało parę osób które sobie dyskutują na różne tematy w
    niemoderowanej okolicy

    mówisz że to szczekanie kundelków
    no tak, byc może, a czasami nawet wpadnie tu inny kundelek i któremuś z nas
    obsika nogawke tak, jak Ty

  • 57. Data: 2011-03-29 20:39:08
    Od: Marcin <m...@g...pl>

    Dnia 29-03-2011 o 22:31:18 root <r...@v...pl> napisał(a):

    > A jednak każdy ma jakieś zalety - Ty np. znasz słowo "przepraszam"

    tylko w kwestii organizacyjnej. tnij to, co cytujesz (prosze), bo
    momentami ekranu brakuje na jedno zdanie.

    --
    Marcin Kuj-Pom

  • 58. Data: 2011-03-29 20:41:00
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > A jednak każdy ma jakieś zalety -
    > Ty np. znasz słowo "przepraszam"

    No widzisz Root, taki niby cham, a jednak trochę kulturalny .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 59. Data: 2011-03-29 20:49:28
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):

    > Za co nie lubisz Łukaszenki ?.

    Odczuwam organiczną niechęć, do ludzi mających komunistyczne korzenie
    ( takie popłuczyny po Leninie ). Facet był członkiem KPZR i KGB -
    organizacji przestępczych wrogich Polsce. Taką samą niechęc odczuwam do
    SS-manów, hitlerowców, satanistów i innych pojebów ... oraz także do
    byłych członków PZPR i SB.
    Co do polityki wewnętrznej prowadzonej przez łukaszenkę nie będę
    zabierał głosu, bo niczego na ten temat nie wiem. Po prostu tego nie
    śledzę. Może jest OK, ale ja naprawdę czuję się niekompetentny w tym
    temacie.

    pozdr.
    sys29

  • 60. Data: 2011-03-29 21:02:16
    Od: " ron" <r...@g...pl>

    skippy <m...@t...moon> napisał(a):

> [...]
    >
    > mówisz że to szczekanie kundelków
    > no tak, byc może, a czasami nawet wpadnie tu inny kundelek i któremuś z nas

    Nie zauważyłem, że to już następna strona tych bredni,
    dlatego z opóznieniem odpowiadam i zastrzegam sobie,
    że więcej nie dam rady czytać tego chłamu.
    Ale odpowiedzieć, na ostatnio czytaną wiadomość, należy -
    - Bardzo krótko, przeczytałem kilka wypowiedzi niejakiego
    skipi, czy coś podobnego i ... szkoda mi słów, nie mam nic
    do dodania, baw się kolego we własnym sosie.