  • 61. Data: 2011-03-30 09:55:43
    Temat: Re: CO2
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości
    news:imtf4k$7kt$1@usenet.news.interia.pl...

    > Za co nie lubisz Łukaszenki ?.
    > Za to, że gdzieś ma demokrację (podobnie jak ty) i wtrąca do pierdla
    > unijnych szpicli którzy starają sie mu robić koło pióra, wtrącając tym
    > samym Białoruś w ręcę Rosji ?.

    zastanów sie lepiej dlaczego ludzie spierdalają stamtąd a nie tam

  • 62. Data: 2011-03-31 06:33:36
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > zastanów sie lepiej dlaczego ludzie spierdalają stamtąd a nie tam

    A od nas to nie spierdalają ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 63. Data: 2011-03-31 06:45:20
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > A od nas to nie spierdalają ?.

    rozwalasz mnie:)
    ale jak Ci sie podoba łukaszenka i białoruś, to nie powinieneś nic narzekać
    na PRL, kompletnie nic, bo to jest to samo

  • 64. Data: 2011-03-31 06:48:20
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > rozwalasz mnie:)
    > ale jak Ci sie podoba łukaszenka i białoruś, to nie powinieneś nic
    > narzekać na PRL, kompletnie nic, bo to jest to samo

    Z tą drobną różnicą, że PRL zbankrutował a Łukaszenka miewa się dobrze ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 65. Data: 2011-03-31 06:55:26
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Z tą drobną różnicą, że PRL zbankrutował a Łukaszenka miewa się dobrze

    Endriu ja kończę dyskusję o tym reżimie.
    Komuna i bandzior , wynaradawianie własnego narodu, nic więcej nie mam do
    powiedzenie i mnie nie przekonasz.
    Fajnych masz idoli, gratki.

  • 66. Data: 2011-03-31 07:09:17
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Komuna i bandzior , wynaradawianie własnego narodu, nic więcej nie mam do
    > powiedzenie i mnie nie przekonasz.

    Ja jestem w stanie popierać każdego kto jest przeciwny regulacjom rynku
    poprzez unijne dekrety, oraz kto popiera zakaz ustalania deficytu
    budżetowego. To są cele nadrzędne które Łukaszenka realizuje na naszych
    oczach. Nie interesuje mnie czy delikwent realizujący takowe postulaty
    będzie się nazywał Łukaszenka, Adol Hitler czy Matka Teresa z Kalkuty.

    Jestem odporny na postPeZetPeeRowską TVN-owską na propagandę która z
    Łukaszenki i z Białorusi stara się zrobić mojego głównego wroga....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 67. Data: 2011-03-31 07:19:29
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Jestem odporny na postPeZetPeeRowską TVN-owską na propagandę która z
    > Łukaszenki i z Białorusi stara się zrobić mojego głównego wroga....

    Zdajes obie sprawę, że propagandę ową uprawiają również "prawicowcy z
    PiS-u".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 68. Data: 2011-03-31 07:38:32
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Zdajes obie sprawę, że propagandę ową uprawiają również "prawicowcy z
    > PiS-u".

    nie znam prawicowcow z PiSu

  • 69. Data: 2011-03-31 07:57:20
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > nie znam prawicowcow z PiSu

    Anna Fotyga: Fiasko kursu na Łukaszenkę
    http://wirtualnapolonia.com/2011/01/10/anna-fotyga-f
    iasko-kursu-na-lukaszenke/

    "[...] Polska straciła dotychczasową pozycję adwokata wolności Białorusi.
    [...]".

    Taki kurwa z niej "adwokat", że omało się nie załapała na pokład Tutki .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/