    From: Marx <M...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Carrefour Visa
    Date: Tue, 29 Sep 2009 12:28:17 +0200

    Witam
    Poniewaz czesto tankuje i robie zakupy w Carrefour rozwazam ich KK. Do
    tej pory zadnej KK nie mialem i nie czulem potrzeby jej posiadania. I w
    zasadzie gdyby nie stala znizka u nich 1,5% to nadal bym nie myslal o
    jakiejkolwiek KK.
    Poniewaz nigdy KK nie mialem, chcialbym sie dowiedziec jak wyglada
    praktyczne jej uzywanie. Place, czyli zaciagam kredyt. 54 dni moge go
    nie placic. Ok, ale zgubilem rachunek, skad mam wiedziec kiedy splacic?
    Jak sie spoznie to pewnie sa drakonskie kary.
    Jak rozumiem 54 dni to jest do wyjscia na zero po czym od razu moge sie
    znow zadluzyc?
    Podgladu przez net nie ma, jest telecentrum. No troche upierdliwe bedzie
    dzwonienie co jakis czas, alternatywa jest notowanie wydatkow na kartce
    jakiejs, tez upierdliwe. Ile kosztuje polaczenie z telecentrum?

    Ok, moze byc polecenie zaplaty - ale jak w praktyce to wyglada? Mam
    zalozmy konto w ING, moge tam zalozyc PZ ale skad ING bedzie wiedzialo
    ktora karte chce splacac? I kiedy nastepuje ta splata? Kto ta splate
    inicjuje? i jak sie ma do tego te 54 dni? Bo jak znam zycie to inicjacja
    splaty jest w momencie jak dobije do limitu kredytowego, a to moze zajac
    np pol roku, i odsetki juz ladnie posciagane...

    No to moze da sie nadplacic na karte? czyli wiem ze miesiecznie wydaje
    zalozmy 1000zl w carrefour, to sobie wbijam tauzena raz na miesiac
    wyprzedzajaco i co jakis czas sprawdzam czy nie brakuje srodkow. Mniej
    upierdliwe, ale czy nie ma jakichs kar/oplat za nadplate? Niby glupie
    ale lepiej zapytac...

    Marx