  • 1. Data: 2009-09-12 08:51:00
    Temat: Carrefour Visa
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    W ostatnim miesiącu nic w archiwum nie znalazłem.
    Karta służyłaby li tylko i wyłącznie do płatności w Carrefourze i na ich
    stcji benzynowej oraz na wszelki wypadek gdyby podstwowa karta
    zastrajkowała.
    Czy oprócz rocznej opłaty wynoszcej 25zł za każdy rok użytkowania nie ma
    żadnych innych opłat?
    Używa ktoś tej karty - jakieś wrażenia negtywne/pozytywne? Są jakieś kruczki
    w regulaminie?
    Możliwy jakiś podgląd transakcji (Sieć, bankomty, sklepy Carrefour)?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 2. Data: 2009-09-12 10:58:36
    Temat: Re: Carrefour Visa
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Maciej Loret wrote:

> [...]
    > zastrajkowała.
    > Czy oprócz rocznej opłaty wynoszcej 25zł za każdy rok użytkowania nie ma

    Jak ostatnio sprawdzałem, to było to 20zł, ale może podnieśli... Jest
    jeszcze "jednorazowa" opłata za zmianę pinu - chyba 10zł. (No, możesz
    nie zmieniać jak lubisz się uczyć nowych cyferek...)

    > Używa ktoś tej karty - jakieś wrażenia negtywne/pozytywne? Są jakieś
    > kruczki w regulaminie?

    Używam do zakupów w Carrefourze i jestem bardzo zadowolony. Zalety:

    - 1,5% rabatu na wszystko
    - aktualnie promocja: w piątki jeszcze +10% rabatu na wszystko w formie
    bonów towarowych
    - osobna kasa tylko dla płacących tą kartą - idealne rozwiązanie,
    zwłaszcza w okresie świątecznym, kiedy kolejki były po 20 osób do kasy,
    a ja sobie jak vip zawsze szedłem bez kolejki :-)
    - nie jestem pewien czy tak jest nadal, ale swego czasu całe zakupy
    można było rozłożyć na raty 10x0% (hehe - kupujesz chleb, kefir i pół
    litra i... spłacasz w ratach bez odsetek)

    Dodatkowe zalety:
    - karta działa przez Internet
    - nie ma jej w biku :-)

    > Możliwy jakiś podgląd transakcji (Sieć, bankomty, sklepy Carrefour)?

    "Podgląd" tylko przez telecentrum Carrefoura.

    --
    MiCHA

  • 3. Data: 2009-09-12 13:37:08
    Od: "Szymon" <x...@o...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:h8fust$72$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > zwłaszcza w okresie świątecznym, kiedy kolejki były po 20 osób do kasy,
    > a ja sobie jak vip zawsze szedłem bez kolejki :-)

    Mam wrażenie, że to fikcja - w moim mieście traktuje się tę kasę jak każdą
    inną.

    Czy przypadkiem rezygnacja z niej nie jest związana z jakąś prowizją?

  • 4. Data: 2009-09-12 15:06:44
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Szymon wrote:

    > Mam wrażenie, że to fikcja - w moim mieście traktuje się tę kasę jak każdą
    > inną.

    To próbuj się przepychać bez kolejki - jak kobiety w ciąży. :-)
    W Warszawie w Arkadii kasa jest naprawdę osobna i nikogo innego tam nie
    obsługują. Na ogół nie ma nikogo w kolejce, czasem i kasjera też nie ma,
    ale wystarczy podejść i się rozpakować na taśmę, a kasjer się magicznie
    pojawia. :-)

    > Czy przypadkiem rezygnacja z niej nie jest związana z jakąś prowizją?

    Głowy nie dam, ale raczej nie. :-)

    --
    MiCHA

  • 5. Data: 2009-09-12 17:04:44
    Od: "Szymon" <x...@o...pl>

    > To próbuj się przepychać bez kolejki - jak kobiety w ciąży. :-)

    Nie mam tej karty. Interesowałem się nią. Ale w kasie tylko dla Carrefour
    Visa płaciłem innymi bez problemu. Z tym, że w małym mieście.

    > Głowy nie dam, ale raczej nie. :-)

    http://www.carrefour.pl/files/visa/20090731_TOiP_Car
    refour%20Visa_karta.pdf

    25zł. Opłata roczna tyle samo. No a kiedyś pewnie trzeba będzie zrezygnować
    ;-) Zabawnie trochę, bo dają 50zł na dzień dobry, po czym ściągają 25 za
    kartę i drugie tyle za jej zamknięcie. Minusik też taki, iż zaświadczenie o
    dochodach jest potrzebne, nawet gdy ktoś ma w Lukasie (bodaj on to prowadzi)
    konto. Natomiast faktycznie dla osób sporo kupujących w Carrefour może wyjść
    na plus..

  • 6. Data: 2009-09-12 17:45:31
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 12 Wrz, 19:04, "Szymon" <x...@o...pl> wrote:

> [...]
    > konto. Natomiast faktycznie dla osób sporo kupujących w Carrefour może wyjść

    Pierwszy raz słyszę, że chcą zaświadczenie...Dla limitu 500 pln też ?

  • 7. Data: 2009-09-12 18:54:27
    Od: "Szymon" <x...@o...pl>

    Z tego co mi mówili w POK zaświadczenie jest standardową procedurą. Może coś
    się zmieniło teraz, nie wiem, ale parę miesięcy temu bez zaświadczenia nie
    było innej opcji według POK w moim mieście.

  • 8. Data: 2009-09-12 21:07:17
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 12 Wrz, 20:54, "Szymon" <x...@o...pl> wrote:
    > Z tego co mi mówili w POK zaświadczenie jest standardową procedurą. Może coś
    > się zmieniło teraz, nie wiem, ale parę miesięcy temu bez zaświadczenia nie
    > było innej opcji według POK w moim mieście.

    Trudno. Lepsze karty niz Carrefour Visa otrzymywałem na "gębę", nie
    bedę się trudził wystawianiem sobie "zaświadczenia"..;-)

  • 9. Data: 2009-09-13 22:19:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Szymon" h8gkau$43d$...@n...dialog.net.pl

    > 25zł. Opłata roczna tyle samo. No a kiedyś pewnie trzeba będzie zrezygnować ;-)
    Zabawnie trochę, bo dają 50zł na dzień dobry, po
    > czym ściągają 25 za kartę i drugie tyle za jej zamknięcie.

    I tak powinno być w każdym banku. ;)
    No... Oczywiście ta promocyjna półstówa do czasu... ;)

    > Minusik też taki, iż zaświadczenie o dochodach jest potrzebne, nawet gdy ktoś ma w
    Lukasie (bodaj on to prowadzi)

    To karta Lukasa. :)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2009-09-13 22:22:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "szczurwa" d...@3...goog
    legroups.com

    > Pierwszy raz słyszę, że chcą zaświadczenie...Dla limitu 500 pln też ?

    Też. I mnie odmówili, gdy pokazałem im dochód w wysokości około 970 netto.

    Niby zaświadczenie było lewe, ale innym bankom ta lewizna nie przeszkadzała nigdy. :)

    Aha... Panienka domagała się dopisania numeru stacjonarnego w zakładzie pracy... :)
    Co za absurd!!!

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'