  • 1. Data: 2012-11-08 14:06:33
    Temat: Cashback BP, Orlen
    Od: "Damian Niusy" <a...@w...pl>

    Witam,

    Jak to jest z tym Cashbackiem na stacjach BP ?. Bo dzwoniłem na jedną stację
    aby się upewnić i dowiedziałem się że mogę wypłacić tylko tyle za ile zrobię
    zakupów, maks 200zł. Jeśli np. zatankuję za 50 zł to tylko 50 zł moge dostać
    gotówki.

    Natomiast na Orlenie powiedzili mi że cashback + zakupy nie może przekroczyć
    200 zł.

    Już zgłupiałem co stacja to inna informacja. Jakie macie doświadczenie z
    tymi stacjami lub z innymi sklepami gdzie działa cashback.

    Damian

  • 2. Data: 2012-11-08 14:09:35
    Temat: Re: Cashback BP, Orlen
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-11-08 14:06, Damian Niusy pisze:

    > Już zgłupiałem co stacja to inna informacja. Jakie macie doświadczenie z
    > tymi stacjami lub z innymi sklepami gdzie działa cashback.

    Hm... Poczytać regulaminy i oświecić paru durniów?
    Praktyka (Orlen): dowolny zakup plus do 200zł CB, ale muszą mieć tyle
    naskładane. Tzn czasem nie dają "aż 200".
    Uwaga: Orlen franczyzowy nie ma CB. Jedynie Orlen orlenowy.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 3. Data: 2012-11-08 14:26:56
    Od: pawlin <p...@f...com>

> [...]
    >
    > Już zgłupiałem co stacja to inna informacja. Jakie macie doświadczenie z
    > tymi stacjami lub z innymi sklepami gdzie działa cashback.

    ja wyplacam na bp. cashback max 200zl nie wliczajac w to zakupow. np
    lizak za 1.29 + 200 cashbacku :)

  • 4. Data: 2012-11-09 10:43:42
    Od: "Damian Niusy" <a...@w...pl>

    Witam,

    > ja wyplacam na bp. cashback max 200zl nie wliczajac w to zakupow. np lizak
    > za 1.29 + 200 cashbacku :)

    To tylko u mnie jakieś dziwne zwyczaje.

  • 5. Data: 2012-11-09 11:06:36
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu czwartek, 8 listopada 2012 14:07:03 UTC+1 użytkownik Damian Niusy napisał:
    > (...)
    > Ju� zg�upia�em co stacja to inna informacja. Jakie macie do�wiadczenie z
    > tymi stacjami lub z innymi sklepami gdzie dzia�a cashback.

    Ktos tu kiedys napisal, ze nr stacji Orlenu musi byc < 500, bo te z wiekszym to
    jakies placowki partnerskie i jest problem z cb.
    W zeszlym tyg. pierwszy raz robilem cb na Orlenie (nr < 500): gazeta 2.50 + cb 200zl
    - bez problemu.
    Dzis przetestuje inna stacje, tez z nr < 500.
    Wydaje mi sie, ze warto jezdzic po poludniu, bo wieksze prawdopodobienstwo, ze w
    kasie beda mieli na tyle gotowki, zeby nie marudzic.

    --
    pozdr.
    ls

  • 6. Data: 2012-11-09 14:13:00
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2012-11-09 10:43, Damian Niusy pisze:
    > Witam,

    > To tylko u mnie jakieś dziwne zwyczaje.

    niestety nie tylko u Ciebie wczoraj zonka na orlenie chciala zrobic i
    przy probie placenie kasa wyplula ze cashback moze byc tylko 49zl :/

  • 7. Data: 2012-11-09 14:14:00
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2012-11-09 11:06, ls pisze:

> [...]
    > Wydaje mi sie, ze warto jezdzic po poludniu, bo wieksze prawdopodobienstwo, ze w
    kasie beda mieli na tyle gotowki, zeby nie marudzic.

    na stacjach nie ma z tym problemu czesto dzialaja 24h wiec w kasie
    zawsze cos jest. gdzie jest podany numer stacji?

  • 8. Data: 2012-11-09 14:18:54
    Temat: [OT]Re: Cashback BP, Orlen
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 09.11.2012 14:13, pawlin pisze:

    > niestety nie tylko u Ciebie wczoraj zonka na orlenie chciala zrobic i
    > przy probie placenie kasa wyplula ze cashback moze byc tylko 49zl :/

    Dla mnie cashback to jest jak prąd w gniazdkach intercity albo jak Yeti.
    Wszyscy o tym mówią, wielu mówi że widziało, nigdy nie udało mi się
    empirycznie stwierdzić :).

    p. m.

  • 9. Data: 2012-11-09 15:09:12
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu piątek, 9 listopada 2012 14:14:00 UTC+1 użytkownik pawlin napisał:

    kasie beda mieli na tyle gotowki, zeby nie marudzic.

    > na stacjach nie ma z tym problemu czesto dzialaja 24h wiec w kasie
    > zawsze cos jest. gdzie jest podany numer stacji?

    Na www.orlen.pl wybierz Znajdz stacje, potem jak na mapce najedziesz na konkretna
    stacje, pokaze sie m. in. jej nr

    --
    pozdr.
    ls

  • 10. Data: 2012-11-09 15:22:30
    Od: "Damian Niusy" <a...@w...pl>

    Użytkownik "ls" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

> [...]

    Na www.orlen.pl wybierz Znajdz stacje, potem jak na mapce najedziesz na
    konkretna stacje, pokaze sie m. in. jej nr

    Ja dzwoniłem na Stacje nr: 505 (Bliska) i jest możliwość, ale tak jak
    pisałem dziwny limit 200 zł razem z zakupami. No chyba że gościu niekumaty.
    Może ją przetestuję w przyszłym tygodniu.