  • 1. Data: 2012-11-08 14:50:31
    Temat: dzwoni getin i obiecuje gruszki na wierzbie
    Od: "az.anonim" <a...@o...pl>

    Dzwonią konsultanci GOL i umawiają na spotkanie w OpenFinance.

    Oferta wyjsciowa: 7% na lokacie (hybryda lokaty i polisy, omawiana juz na tej grupie)
    na dowolny okres.

    Co ciekawe: aby zachęcić konsultant "zdradził" że klientom udaje się wynegocjować 1
    lub 2 punkty procentowe ponad standardową ofertę. Czyli nawet 9%! Oczywiście można to
    włożyć między bajki, ale jeśli ktoś był na takim spotkaniu fajnie jakby podzielił się
    wynikami negocjacji.

    Ja będę we srodę i postaram się opisać efekt rozmów.

  • 2. Data: 2012-11-08 14:59:04
    Temat: Re: dzwoni getin i obiecuje gruszki na wierzbie
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-11-08 14:50, az.anonim pisze:
    > Dzwonią konsultanci GOL i umawiają na spotkanie w OpenFinance.

    [...]

    > Ja będę we srodę i postaram się opisać efekt rozmów.

    Cuszszsz... oni uważają "dymać, to my, ale nie nas", a my uważamy
    dokładnie tak samo. (Albo odwrotnie?)

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 3. Data: 2012-11-08 15:12:49
    Od: a...@g...com

    Skonczylem wlasnie rozmowe z konsultantem i jestem umowiony na jutro, przez tel.
    powiedzial ze lokata (slowem nic o hybrydach), krotkoterminowe i dlugo (ponad 12
    miesiecy).

    Adam

  • 4. Data: 2012-11-08 15:34:23
    Od: pawlin <p...@f...com>

> [...]
    wynikami negocjacji.

    > Ja będę we srodę i postaram się opisać efekt rozmów.

    podobnie bylo z IB umawiali na spotakanie w sprawie lokaty idealnej plus
    a wciskali systematycznie oszczedzanie :D

  • 5. Data: 2012-11-08 16:13:18
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    a...@g...com wrote:
> [...]
    powiedzial ze lokata (slowem nic o hybrydach), krotkoterminowe i dlugo (ponad 12

    napisz jak bardzo sie zawiodłes.

  • 8. Data: 2012-11-08 16:48:52
    Od: "Herdak" <f...@a...net>

    Użytkownik "pawlin" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >
    > Ja będę we srodę i postaram się opisać efekt rozmów.

    podobnie bylo z IB umawiali na spotakanie w sprawie lokaty idealnej plus a

    Ja byłem ponad miesiąc temu. Poszedłem z ciekawości, bo nie nastawiałem się
    na jakiś większy sukces. Rozmowa trwała ponad godzinę. Obiecano mi o%owanie
    lokaty nawet na 7,75% na 6M, o ile zacznę systematycznie oszczędzać
    wpłacając regularnie, bądź nie pewną sumę (określoną kwotę rocznie), na co
    się nie zgodziłem. Nie miałem pełnego zaufania do OpenFinance jako do
    instytucji działającej na rzecz GetinBanku. W internecie jest dużo
    negatywnych opinii o OF, że lokaty nieodnawialne nie wracają od razu po ich
    zakończeniu, że trzeba interweniować, że konsultanci nachodzą klientów,
    wciskają pakiety, których klient nie potrzebuje itp. Ja z grzeczności
    wy3małem do końca rozmowy, po czym w mailu wyraziłem się sceptycznie nt.
    ewentualnej współpracy z OF. Mimo to poszedłem na drugie spotkanie po
    miesiącu i gdy o3małem ofertę 6,2% na 6M, czyli taką samą jaką oferował do
    niedawna Getin, definitywnie zrezygnowałem ze współpracy. Uważajcie więc
    podczas rozmów z OF, bądżcie nieufni i sceptyczni. Policzcie sobie w domu na
    kalkulatorze, czy skórka warta jest wyprawki.

  • 7. Data: 2012-11-08 16:48:52
    Od: "Herdak" <f...@a...net>

  • 6. Data: 2012-11-08 16:48:52
    Od: "Herdak" <f...@a...net>

  • 9. Data: 2012-11-08 17:39:11
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    witek napisał(a) :
    powiedzial ze lokata (slowem nic o hybrydach), krotkoterminowe i dlugo (ponad 12
    miesiecy).

    > napisz jak bardzo sie zawiodłes.

    Hue, hue, hue.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 10. Data: 2012-11-08 17:49:03
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 08 Nov 2012 15:34:23 +0100, pawlin napisał(a):

    > podobnie bylo z IB umawiali na spotakanie w sprawie lokaty idealnej plus
    > a wciskali systematycznie oszczedzanie :D

    I dokładnie nic ponad to bym nie oczekiwał.

    --
    xbartx