  • 11. Data: 2024-07-03 20:04:18
    Temat: Re: Cel rachunku
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 03.07.2024 o 10:43, J.F pisze:
    > Środki są prywatne, ale ja nie mam celu na tym ich koncie.
    > I co - mam skłamać w oświadczeniu ? ?

    Dobre

    I tak lewackie opresyjne państwo walczy dzielnie z problemami które samo
    wymyśla.

  • 12. Data: 2024-07-04 00:03:55
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.07.2024 o 19:46, _Master_ pisze:
    > Gdzie sprzedawać jak normalny biały człowiek?

    Najprościej chyba przez ogłoszenia. Jest masa stron. Tylko sprzedaż jest
    już na własny rachunek.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 13. Data: 2024-07-04 11:03:16
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Jest masa stron

    Zaproponuj coś. Sprzedajemy.pl czy gratka to chyba jakaś nisza dziś.

    Na fejsbukach?

  • 14. Data: 2024-07-04 12:56:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 3 Jul 2024 20:04:18 +0200, _Master_ wrote:

    > Dobre
    > I tak lewackie opresyjne państwo walczy dzielnie z problemami które samo
    > wymyśla.

    No, finansowanie terroryzmu jest pewnym problemem i dla lewackiego
    państwa, i dla w miarę normalnego.

    Podobnie pranie pieniędzy i niepłacenie podatków.
    Albo nawet niepłacenie abonamentu RTV :-)

    J.

  • 15. Data: 2024-07-04 12:59:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 3 Jul 2024 19:46:30 +0200, _Master_ wrote:

    > Weszła dyrektywa na dniach że portal ogłoszeniowy MUSI RAPORTOWAĆ DO US
    > jeśli w roku UWAGA W ROKU! sprzedałeś 30 razy i że przekroczyłeś ileś
    > tysięcy euro dochodu.
    >
    > Sęk w tym że ani tego dochodu nie przekroczyłem ani nie przekroczyłem
    > limitu prowadzenia nierejestrowanej działalności ani nie muszę płacić

    Moze jest jakis polski przepis, z niższymi limitami?

    > podatku bo wyprzedaję kolekcję płyt, kaset z młodych lat.
    > (parę stówek miesięcznie)

    To teoretycznie podatku nie ma.

    > OLX chce ode mnie NIPu. Już dostaną mój NIP ;-)

    Szczególnie trudno i im podać, jak nie masz :-)

    > PS. Gdzie sprzedawać jak normalny biały człowiek?

    Jak przepis, to wszyscy.
    No chyba, ze częśc na OLX, częsć na Allegro, część ... a potem bank
    cię będzie egzaminował :-)
    Wiecej kont bankowych :-)

    J.

  • 16. Data: 2024-07-04 13:00:51
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 3 Jul 2024 19:40:00 +0200, _Master_ wrote:

    > A zaszyfrowaną komunikację na Twoim komunikatorze chcą znać aby ochronić
    > dzieci przed pedofilią.
    >
    > Serio! Takie są motywacje zapisane w unijnych dyrektywach.

    No tak zapisano, a co Konfederacja na to?
    Nie dostrzega zagrożenia ? :-)

    J.

  • 17. Data: 2024-07-04 20:55:52
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 04.07.2024 o 13:00, J.F pisze:
    > No tak zapisano, a co Konfederacja na to?
    > Nie dostrzega zagrożenia ?

    Szpiegowania pegasusem? ZAWSZE ;-)

  • 18. Data: 2024-07-04 20:59:04
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 04.07.2024 o 12:59, J.F pisze:
    > Wiecej kont bankowych ?

    Mnożenie bytów?
    W XXI wieku i już istniejących przepisach US sam może skanować Ci konto.

    Po HOOOOJ jeszcze taka dyrektywa?