  • Data: 2009-07-09 18:11:55
    Temat: Certyfikat-Polbank
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Nie wzięłam kiedyś na poważnie tutaj czyjejś informacji, że jak nowy
    komputer to trzeba nowy certyfikat zainstalować.
    Miałam jakiś tam swój certyfikacik zapisany w plikach. Od jakiegoś czasu
    nie mogłam wewnętrzenego przelewu zrobić.
    Na infolinii powiedziano mi że kod błędu oznacza to, że przelew chciałam
    zrobić wieczorem albo w weekend i tak mogło być. Więc dzisiaj w dzień
    znowu się męczyłam. Nic z tego nie wyszło. Po ponownym zadzwonieniu na
    infolinię, podaniu informacji o błędach poinformowałam, że korzystam już z
    innego komputera, no i sprawa się rozjaśniła. Pan z infolinii cofnął mi
    certyfikat, a ja zainstalowałam od nowa. Przelew poszedł od razu.
    Ps. Zostałam poinformowana też, że w Operze przelew nie wyjdzie. Musi być
    tylko IE albo jeszcze jakaś przeglądarka (zapomniałam już jaka, ale
    Firefoxa ten pan nie wymienił).

    --
    animka