  • 1. Data: 2009-08-12 18:15:32
    Temat: Certyfikat mBank - problem?
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    Czy tylko u mnie występują problemy z certyfikatem mBanku?
    Mozilla krzyczy, że witryna nie zaufana itp. że problemy z certyfikatem itp.
    :)
    IE też się gniewa.

    ?

  • 2. Data: 2009-08-12 19:00:16
    Temat: Re: Certyfikat mBank - problem?
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Aug 12, 8:15 pm, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>
    wrote:
    > Czy tylko u mnie występują problemy z certyfikatem mBanku?
    > Mozilla krzyczy, że witryna nie zaufana itp. że problemy z certyfikatem itp.
> [...]

    Może to jednak nie mBank? ;)
    Certyfikat mBanku jest ważny do czerwca 2010 (FF)

  • 3. Data: 2009-08-12 19:02:22
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Bungiel"
    .googlegroups.com

    > Może to jednak nie mBank? ;)
    > Certyfikat mBanku jest ważny do czerwca 2010 (FF)

    Siostrzenieć (5 - letni) szkolił się na informatyka na lapciaku - efekty
    było widać :)
    Na szczęście już wszystko działa cacy :)

    Przepraszam za zamieszanie.