  • 1. Data: 2009-08-12 13:02:41
    Temat: radio "erewań" w eurobanku
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    witam

    dzisiaj w skrzynce znalazłem imienną ofertę (miała nawet kod
    referencyjny) dot. wydania kk gold w eurobanku (wakacyjna oferta):

    limit 10kzł
    oprocentowanie 9,90% przez 6 m-cy
    zero opłat za wydanie/użytkowanie
    niewymagane zaświadczenia o zarobkach
    50 zł bonusu w postaci kuponu (travel & beauty)

    akurat wybierałem się w ok. eurobanku więc zaszedłem do "placówki" -
    kiosk w c.h.

    i okazało się, że bank co prawda wyda mi kartę, ale:
    limit nie 10kzł (na oświadczenie) tylko ok. 5kzł (9,5kzł jeżeli
    przyniósłbym zaświadczenie)
    oprocentowanie nie 9,90% tylko 19,90%
    brak opłaty za wydanie, ale 50 zł opłaty za "aktywowanie karty głównej"
    zero bonusa, o którym było info w ulotce

    generalnie to oferta standardowa (dla każdego klienta "z ulicy"), system
    oczywiście nie rozpoznał numeru ref. jakim był opatrzony list, który
    dostałem...

    dlatego jeżeli ktoś otrzyma podobną ofertę (małym drukiem jest info, że
    to oferta "orientacyjna") to nie ma się co ekscytować, w placówce okaże
    się bowiem, że warunki są zupełnie inne = jak radio erewań, nie rozdają
    mercedesów tylko...kradną rowery ;-/

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2009-08-12 13:34:21
    Temat: Re: radio "erewań" w eurobanku
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 12 Sie, 15:02, RobertS <b...@x...pl> wrote:

> [...]
    > to oferta "orientacyjna") to nie ma się co ekscytować, w placówce okaże
    > się bowiem, że warunki są zupełnie inne = jak radio erewań, nie rozdają

    Nie zniechęcaj się, bierz jak dają!!! W końcu ktoś musi zapracować na
    moje 6,06... ;)

  • 3. Data: 2009-08-12 14:07:36
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Tomek z Wawy"
    .googlegroups.com

    > Nie zniechęcaj się, bierz jak dają!!! W końcu ktoś musi zapracować na
    > moje 6,06... ;)

    He he he, a jak kolega nie weźmie kredytu to istnieje duże
    prawdopodobieństwo, że eurobank na dniach zjedzie z % na RO :)

  • 4. Data: 2009-08-12 14:22:16
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    RobertS wrote:
    > generalnie to oferta standardowa (dla każdego klienta "z ulicy"), system
    > oczywiście nie rozpoznał numeru ref. jakim był opatrzony list, który
    > dostałem...

    Tu bym sie spodziewal przyczyny.
    Jak kiedys dawali KK Premium Club to w oddziale mieli ten sam problem i
    dopiero po paru telefonach ustalili jak poprawnie wpisac nr
    referencyjny. Od tego momentu dokladnie ta sama oferta co w liscie byla
    do wziecia w Banku na moje nazwisko. Byc moze trafiles na mniej
    rozgarniety oddzial ktory nie umial go wpisac.
    Bez numeru byla standardowa oferta jak dla czlowieka z ulicy.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 5. Data: 2009-08-12 20:42:42
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > rozgarniety oddzial ktory nie umial go wpisac.
    > Bez numeru byla standardowa oferta jak dla czlowieka z ulicy.

    i taką właśnie dostałem = numer referencyjny nie wchodził, poza tym
    pracownik był chyba średnio kumaty; zapytałem czy eurobank wydaje kk z
    chipem, on na to, że raczej żaden bank nie wydaje kk z chipem...wyjąłem
    z portfela takie dwie i mu pokazałem;
    z kolei powiedział, że np. BZWBK nie ma w ofercie takich kart -
    wyjaśniłem mu, że ten bank jako pierwszy (w Polsce) wprowadził chipy na
    kk...dalej o ofercie innych banków nie rozmawialiśmy

    zadzwonię na info i zapytam o ten numer ref. - to jest jakiś trop

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2009-08-12 21:23:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RobertS" h5uei1$2l5b$...@o...icpnet.pl

> [...]
    > brak opłaty za wydanie, ale 50 zł opłaty za "aktywowanie karty głównej"
    > zero bonusa, o którym było info w ulotce

    Kiedyś ten bank dawał kredyt na dowód osobisty (akurat wymieniano
    dowody osobiste, więc taki kredyt był na czasie) ;) na niższy
    procent niż Eurobank płacił swym klientom za lokaty. :)

    Oczywiście tak słodko było tylko w reklamach, bo w istocie
    kredyt był trzykrotnie droższy. :)

    --
    .`'.-. ._. '665 363835'='moj eneuel' .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2009-08-12 22:10:15
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 12 Aug 2009 16:07:36 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):
    > "Tomek z Wawy"
    > He he he, a jak kolega nie weźmie kredytu to istnieje duże
    > prawdopodobieństwo, że eurobank na dniach zjedzie z % na RO :)

    Śmiej się śmiej. Ja wkurzyłem się na mBank i zlikwidowałem swoją kartę Visa
    Orange (nabijała punkty Profit), a tu kilka dni temu przychodzi informacja
    że Orange zlikwidował program profit... A gdybym tak miał Citi Visa LOT? :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 8. Data: 2009-08-12 23:12:23
    Temat: Re: radio
    Od: "Sinus" <s...@W...gazeta.pl>

    darnok <d...@a...spam.ch> napisał(a):
    > Jak kiedys dawali KK Premium Club to w oddziale mieli ten sam problem i
    > dopiero po paru telefonach ustalili jak poprawnie wpisac nr
    > referencyjny.

    Dokładnie! W moim przypadku musieli przed numerem referencyjnym dopisać G bo
    to Gold. I wtedy system łyknął.

    --
    Sinus