  • 1. Data: 2009-12-18 19:31:47
    Temat: Certyfikat naśladujący kurs dolara
    Od: Falcon <m...@m...com>

    Witam
    Czy na GPW jest jakiś instrument który naśladuje kurs dolara coś w stylu
    RCGLDAOPEN dla złota.

    benek

  • 2. Data: 2009-12-18 19:33:23
    Temat: Re: Certyfikat naśladujący kurs dolara
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    W dniu 2009-12-18 20:31, Falcon pisze:
    > Witam
    > Czy na GPW jest jakiś instrument który naśladuje kurs dolara coś w stylu
    > RCGLDAOPEN dla złota.
    >
    > benek

    kontakty walutowe?

    --
    Systemy kominowe http://twojkomin.pl

  • 3. Data: 2009-12-18 20:25:23
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Daniel Stalica" <d...@s...info> napisał w wiadomości

    > kontakty walutowe?

    Jak masz dobre, to dawaj info.
    :)

  • 4. Data: 2009-12-18 21:50:55
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    W dniu 2009-12-18 21:25, skippy pisze:

    > Jak masz dobre, to dawaj info.
    > :)

    ups, zjadłem literkę, chodziło oczywiście o kontrakty :) A kontaktów brak ;)

    --
    Systemy kominowe http://twojkomin.pl