  • 11. Data: 2009-11-09 07:06:31
    Temat: Re: Chiny wykupia cala Afryke za amerykanskie obligacje
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    > Chinczycy maja 2 tryliony na wydanie(2 tys miliardow)
    > Kupujcie Baobab, jak pisalem wyzej. Spadl, kurwa i to mnie boli. Baobab
    > nie tylko ocalil Stasia i Nel ale i nam da zarobic. Tam sa duze zloza
    > bogatej rudy zelaza i vanadium, w tym Mozambiku. Wojna domowa juz sie
    > skonczyla, port i kolej blisko. Chinczycy potrzebuja tych surowcow!
    >
    > fatso

    Fatso, my tu w Polsce tysiac milardow nazywamy, poki co, bilionem.

    Pester

    4586 (20091108) __________

  • 12. Data: 2009-11-09 07:27:35
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > Fatso, my tu w Polsce tysiac milardow nazywamy, poki co, bilionem.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Liczebniki_g%C5%82%C3%B
    3wne_pot%C4%99g_tysi%C4%85ca#Kraje_stosuj.C4.85ce_kr
    .C3.B3tk.C4.85_skal.C4.99http://pl.wikipedia.org/wik
    i/Liczebniki_g%C5%82%C3%B3wne_pot%C4%99g_tysi%C4%85c
    a#Kraje_stosuj.C4.85ce_kr.C3.B3tk.C4.85_skal.C4.99

    Tam gdzie nie stosuje sie ukladu SI nie ma miliarda

    Leszek

  • 13. Data: 2009-11-09 09:46:25
    Od: fatso <f...@n...com>

    Lech Dubrowski wrote:

> [...]
    a#Kraje_stosuj.C4.85ce_kr.C3.B3tk.C4.85_skal.C4.99

    Tam gdzie nie stosuje sie ukladu SI nie ma miliarda

    "Polacy nie gesi i swoj jezyk maja"

    Wszelako swiat ma w dupie Polakow i uzywa innego systemu nazewnictwa cyfr.
    Szczegolnie w swiecie finansow. Proponuje olac sikiem prostym
    prof.Kopalinskiego
    jak tez inne madrale, uzywac nazewnictwa amerykanskiego. Przynajmniej do
    czasu nim
    nam Cesarz Chinski nie nakaze inaczej. No ale wtedy to juz bedziemy
    musieli nosic
    dlugi warkocz kazdy. Po to by mandaryn cesarski mogl oburzony naszym
    slownictwem
    polskim, brzydkimi kurwami i chujami rzucanymi beztrosko wokolo, a i
    trylionami takze,
    schwytac takiego hultaja za wsiarz- i upierdolic mu glowe jednym
    cieciem miecza.
    Temu wlasnie warkocz chinski mial sluzyc. Praktyczna rasa ci Chinczycy,
    no nie?

    fatso

  • 14. Data: 2009-11-09 10:08:16
    Od: " templariusz" <t...@W...gazeta.pl>

    Idzie wojna... żydo komuna w USA chciała odciać Chiny od ropy, sprytna
    zagrywka

    templariusz

  • 15. Data: 2009-11-09 10:12:15
    Od: fatso <f...@n...com>

    fatso wrote:

    Zadzwonil wlasnie do mnie Pan hr Mendewesz, znany tu juz na grupie z
    mojej prezentacji poeta burdelowy.
    Jak na polskiego arystokrate przystalo Pan Hrabia douczyl mnie co to
    naprawde jest chinska rasa.
    Hrabia wie co mowi, wszak zyje z malajska chinka w konkubinacie, pojada
    bigos po chinsku i wlasnie
    powrocil z Dalekiego Wschodu gdzie ma nieopodal Penangu swoje palazzo.

    Otoz Chinczycy sa, mowi Hrabia, obsesjonatami seksu. Owa tortura malych
    chinek gdzie dziewczynkom
    3-letnim zawiazywano stopki by nie urosly , dokonywana byla po to by te
    kalekie male stopki mogli pozniej
    calowac i podniecac sie nimi dorosli juz chinczycy. Nie po to by zona
    nie mogla uciec od meza bo gdzie taka ucieknie?
    Dodatkowy bonus byl taki, ze chinka zmuszona chodzic na takich kikutach
    wyrabiala sobie miesnie tzw miednicy malej.
    Czyli ze nawet stare pizdzisko, wymeczone tuzinem ciazy, pracowalo wokol
    naszego czlonka niczym cesarska hurysa.

    fatso

  • 16. Data: 2009-11-09 10:59:00
    Od: " " <a...@W...gazeta.pl>

    fatso <f...@n...com> napisał(a):

> [...]
    > wyrabiala sobie miesnie tzw miednicy malej.
    > Czyli ze nawet stare pizdzisko, wymeczone tuzinem ciazy, pracowalo wokol

    Dobry ten Pan hr Mendewesz i znawca zycia jak widac,
    w dwoch slowach objasnil cala tajemnice tych chinskich
    zboczencow bez dorabiania zbednej ideologii.
    Tak to niestety jest, ze najprostsze prawdy nie bardzo
    do ludzi docierają.

  • 17. Data: 2009-11-09 12:33:27
    Od: "olob kowalski" <b...@W...gazeta.pl>

    Pester <p...@o...pl> napisał(a):

    > Jak wiadomo Chiny posiadaja ponad 2 bln dolarow roznych amerykanskich
    > dlugow - glownie w obligacjach rzadu USA.
    > Sam fakt posiadania tych obligacji jeszcze nie bylby grozny dla USA, ale
    > Chinczycy postanowili je uplynnic i zaczynaja inwestowac w Afryke. A to
    > budzi spory niepokoj rzadu USA.
    > http://biznes.onet.pl/chiny-pozycza-afryce-10-mld-
    dolarow,18491,3049552,1,news-
    > detal
    > Warto przeczytac.
    >
    > Pester
    chińczycy upłynnią puste pieniądze przez afrykę a afryka zacznie kupować co
    skolei pocągnie niechęć innych krajów do waluty amerykańskiej bo się
    zorientują że dostały puste papierki i tak chiny pozbędą się
    bezwartościowych dolarów mając w zamian wartościowe surowce a świat zostanie
    z dolarami