  • 1. Data: 2010-04-12 08:44:06
    Temat: Chrome nie dla Millennium
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    Mając na uwadze bezpieczeństwo systemu i naszych Klientów Bank
    sporządził listę sprawdzonych i nie budzących wątpliwości przeglądarek
    (Dostęp do Millenet jest wskazany przy wykorzystaniu przeglądarki
    internetowej:

    ? Internet Explorer 6.0 lub nowszej

    ? Mozilla Firefox 1.5 lub nowszej

    ? Opera 9.0 lub nowszej

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 2. Data: 2010-04-12 08:46:35
    Temat: Re: Chrome nie dla Millennium
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    On 12 Kwi, 10:44, Erazmus <j...@g...com> wrote:
> [...]
    >
    > ?                     Mozilla Firefox 1.5 lub nowszej
    >
    > ?                     Opera 9.0 lub nowszej

    Zapomniałem dodać dalszej części odpowiedzi z Millennium:

    "Inne przeglądarki są aktualnie w fazie testów i w przypadku
    pozytywnych wyników będą one sukcesywnie promowane ( dołączane do
    listy )"

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 3. Data: 2010-04-12 09:14:50
    Od: knrdz <p...@v...cy>

    Erazmus pisze:
    > Mając na uwadze bezpieczeństwo systemu i naszych Klientów Bank
    > (...)
    > ? Internet Explorer 6.0 lub nowszej

    Dopuszczenie IE6 to rzeczywiście doskonały przykład dbałości o
    bezpieczeństwo klientów.

  • 4. Data: 2010-04-12 10:47:55
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    On 12 Kwi, 11:14, knrdz <p...@v...cy> wrote:

    > Dopuszczenie IE6 to rzeczywiście doskonały przykład dbałości o
    > bezpieczeństwo klientów.

    Też trochę się ździwiłem tą pozycją na liście przeglądarek wspieranych
    przez Millenet :)

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 5. Data: 2010-04-12 18:41:52
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Erazmus <j...@g...com> dared to write:

    > Też trochę się ździwiłem tą pozycją na liście przeglądarek wspieranych
    > przez Millenet :)

    ZTCP, Chroma nie obsługiwali NIGDY.

    Jeden z powodów, dla których zrezygnowałem z ich KK: odpalanie IE7 zabierało za dużo
    czasu.

    k.