-
1. Data: 2023-05-08 11:35:58
Temat: Chyba liczą na lenistwo.
Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>
Mamy z żoną (pozostałość po KH w BZWBK) konto Aktywni 50+.
W TOiP Santandera nadal istnieje i wypłaty (ze wszystkich bankomatów) są
za 0.
Aby nie testować 'wszystkich' skorzystaliśmy z ich bankomatu.
Od 2 wypłat naliczyli po 5zł od każdej.
Zdziwiłem się, że składając reklamację nie można napisać ani słowa -
jedynie trzeba wybrać z menu "Karta miała być darmowa."
Kasa wróciła.
Wygląda mi na to, że całość opiera się na jakimś oszacowaniu jaki %
klientów to zauważy i jakiemu będzie się chciało składać reklamacje.
Trzeba coraz bardziej uważać.
P.G.
-
2. Data: 2023-05-08 11:56:19
Temat: Re: Chyba liczą na lenistwo.
Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>
On Mon, 8 May 2023 11:35:58 +0200, Piotr Gałka wrote:
> Mamy z żoną (pozostałość po KH w BZWBK) konto Aktywni 50+.
> W TOiP Santandera nadal istnieje i wypłaty (ze wszystkich bankomatów) są
> za 0.
> Aby nie testować 'wszystkich' skorzystaliśmy z ich bankomatu.
> Od 2 wypłat naliczyli po 5zł od każdej.
> Zdziwiłem się, że składając reklamację nie można napisać ani słowa -
> jedynie trzeba wybrać z menu "Karta miała być darmowa."
> Kasa wróciła.
>
> Wygląda mi na to, że całość opiera się na jakimś oszacowaniu jaki %
> klientów to zauważy i jakiemu będzie się chciało składać reklamacje.
troche watpie.
Chyba, ze komputer z automatu uznaje taką reklamację.
Inaczej za duzo kosztuje :-)
Mozliwe, ze to skutek mnogosci cenników, albo przenosin z KH (?).
> Trzeba coraz bardziej uważać.
Z banksterami zawsze :-)
J.
-
3. Data: 2023-05-08 12:02:01
Temat: Re: Chyba liczą na lenistwo.
Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
poniedziałek, 8 maja 2023 o 11:36:00 UTC+2 Piotr Gałka napisał(a):
> Mamy z żoną (pozostałość po KH w BZWBK) konto Aktywni 50+.
> W TOiP Santandera nadal istnieje i wypłaty (ze wszystkich bankomatów) są
> za 0.
> Aby nie testować 'wszystkich' skorzystaliśmy z ich bankomatu.
> Od 2 wypłat naliczyli po 5zł od każdej.
> Zdziwiłem się, że składając reklamację nie można napisać ani słowa -
> jedynie trzeba wybrać z menu "Karta miała być darmowa."
> Kasa wróciła.
>
> Wygląda mi na to, że całość opiera się na jakimś oszacowaniu jaki %
> klientów to zauważy i jakiemu będzie się chciało składać reklamacje.
Można być klientem "nie w krawacie" i domagać się wyjaśnień, dlaczego w ogóle
musiałeś sobie tym zawracać d4 - i właściwie można użyć dokładnie tych słów ;>
Niezależnie od tego, że oddali - bo należy się jeszcze zadośćuczynienie.
Przypomniałeś mi, że mam im napisać, że mają pogromić pocztę za udawanie banku
(choć wiem, że nic z tego nie wyjdzie - kiedyś się domagałem, żeby wydębili od poczty
zeznanie na temat tego, gdzie podziała się przesyłka rejestrowana z kartą dla żony -
po
2 miesiącach odpisali, że poczta im nie chce tego wyjaśnić - no i co im zrobisz?)
Co do sposobu składania reklamacji to akurat trafiłeś na ścieżkę, gdzie nie ma
miejsca na wyjaśnienia ;>
Choć muszę przyznać, że danie opcji "karta _miała_być_ bezpłatna" jest całkiem
słodkie ;>
-
4. Data: 2023-05-08 16:32:30
Temat: Re: Chyba liczą na lenistwo.
Od: _Master_ <M...@...pl>
W dniu 2023-05-08 o 11:56, J.F pisze:
> Z banksterami zawsze :-)
>
A poplecznicy banksterki zarzucają mi że jestem oszołomem i że zbyt
ostro traktuję zachowania banków.
Może jestem nienormalny ale jak mi ktoś pluje w twarz to piorę go po
mordzie.
Bank napluł na Piotra usiłując wyłudzić od niego pieniądze.
I co? Nic więcej? Zostawić bo wszyscy tak robią?
Przecież to literalnie była próba oszustwa a na to jest paragraf.
-
5. Data: 2023-05-08 16:59:23
Temat: Re: Chyba liczą na lenistwo.
Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>
On Mon, 8 May 2023 16:32:30 +0200, _Master_ wrote:
> W dniu 2023-05-08 o 11:56, J.F pisze:
>> Z banksterami zawsze :-)
>>
> A poplecznicy banksterki zarzucają mi że jestem oszołomem i że zbyt
> ostro traktuję zachowania banków.
> Może jestem nienormalny ale jak mi ktoś pluje w twarz to piorę go po
> mordzie.
Oj tam, oj tam - 5 zl.
Nie, żeby to usprawiedliwiało, ale od razu po mordzie?
A z tymi frankami sprawa nie jest taka prosta, i za niewielkie spready
bank ma tracic setki tysięcy?
> Bank napluł na Piotra usiłując wyłudzić od niego pieniądze.
A nie wiadomo, bo moze cennik zmienił rok temu ...
> I co? Nic więcej? Zostawić bo wszyscy tak robią?
> Przecież to literalnie była próba oszustwa a na to jest paragraf.
Błąd programisty :-)
UOKiK jest wlasciwy do takich rzeczy - dostaną symboliczne 100 tys
kary, to sie nauczą szanowac klienta.
J.
-
6. Data: 2023-05-08 18:45:41
Temat: Re: Chyba liczą na lenistwo.
Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>
W dniu 2023-05-08 o 16:59, J.F pisze:
>
> A nie wiadomo, bo moze cennik zmienił rok temu ...
>
Że wszystkie bankomaty darmowe było od początku (2011).
Jest (zawsze była) opłata (chyba się nazywa, że za kartę) która jest 1zł
jeśli się wpłaci 1k i wykona 5 operacji kartą w miesiącu (i chyba 7zł
jak się nie spełni warunków) i 50gr za każdy przelew (internetowy).
Ale od czasu jak KH się skończył (2021) nie śledzę co się dzieje na
koncie i jak ostatnio zajrzałem to tych opłat 1zł nie zauważyłem.
Aktualny cennik obowiązuje od 1 lipca 2022, i to nasze konto jest wśród
Usług wycofanych z oferty, ale nadal jest w TOiP.
Następny cennik będzie od 1 lipca 2023, ale jeszcze tydzień temu chyba
nie było go na stronie a teraz już jest, ale nie zaglądałem.
> Błąd programisty :-)
Oni chyba wchłaniając BZWBK nie do końca wdrożyli tamte konta do swojego
systemu.
P.G.
-
7. Data: 2023-05-08 20:42:49
Temat: Re: Chyba liczą na lenistwo.
Od: _Master_ <M...@...pl>
W dniu 2023-05-08 o 16:59, J.F pisze:
> Oj tam, oj tam - 5 zl.
To aż 5 złotych i to z premedytacją. (tak wiem... bank będzie mataczyć
że się komputer pomylił) blelelelele
> Nie, żeby to usprawiedliwiało, ale od razu po mordzie?
środek artystyczny ;-)
> A z tymi frankami sprawa nie jest taka prosta, i za niewielkie spready
> bank ma tracic setki tysięcy?
Dlaczego NIE?
>> Bank napluł na Piotra usiłując wyłudzić od niego pieniądze.
>
> A nie wiadomo, bo moze cennik zmienił rok temu ...
Za długo żyję na tym świecie żeby nabierać się na takie tłumaczenia.
System się myli zawsze na korzyść banku a drobne wyjątki tylko
potwierdzają regułę.
>
>> I co? Nic więcej? Zostawić bo wszyscy tak robią?
>
>> Przecież to literalnie była próba oszustwa a na to jest paragraf.
>
> Błąd programisty :-)
Niech zatrudnią AI to nie będzie takich błędów. Bo sami napisać prostego
softu nie potrafią
PS. (od roku w aplikacji millenium na androidzie apka się wiesza po
płatności blikiem.) Noe kurwa za trudne do ogarnięcia.
>
> UOKiK jest wlasciwy do takich rzeczy - dostaną symboliczne 100 tys
> kary, to sie nauczą szanowac klienta.
Jeabać uokiki i innne nadzory.
Bank ma upadać jak każda firma. Wtedy nie będą klientom pluć w twarz ;-)
-
8. Data: 2023-05-09 09:38:17
Temat: Re: Chyba liczą na lenistwo.
Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
poniedziałek, 8 maja 2023 o 20:42:52 UTC+2 _Master_ napisał(a):
> W dniu 2023-05-08 o 16:59, J.F pisze:
> > Oj tam, oj tam - 5 zl.
> To aż 5 złotych i to z premedytacją. (tak wiem... bank będzie mataczyć
> że się komputer pomylił) blelelelele
Szkoda że nie możesz założyć sobie tego aktywni50+
> PS. (od roku w aplikacji millenium na androidzie apka się wiesza po
> płatności blikiem.) Noe kurwa za trudne do ogarnięcia.
Na pewmo powiadomiłeś o tym bank.
I na pewno zajmują się pilnie jednym niedziałającym telefonem, a nie, no bo przecież
na pewno wszystkim ich klientom apka się zawiesza przy bliku, ale oni mają aniekską
cierpliwość.
> > UOKiK jest wlasciwy do takich rzeczy - dostaną symboliczne 100 tys
> > kary, to sie nauczą szanowac klienta.
> Jeabać uokiki i innne nadzory.
>
> Bank ma upadać jak każda firma. Wtedy nie będą klientom pluć w twarz ;-)
Debila to aż żal słuchać.
Wbij sobie w końcu w łeb, że upadek firmy - w tym banku - jest przede wszystkim ze
szkodą dla jego wierzycieli, czyli klientów, którzy wpłacili tam pieniądze.
A dłużnikom, którym jesteś, nic nie pomoże - spłacać trzeba nadal.
-
9. Data: 2023-05-09 15:01:10
Temat: Re: Chyba liczą na lenistwo.
Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>
On Tue, 9 May 2023 00:38:17 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:
> poniedziałek, 8 maja 2023 o 20:42:52 UTC+2 _Master_ napisał(a):
>> W dniu 2023-05-08 o 16:59, J.F pisze:
>>> Oj tam, oj tam - 5 zl.
>> To aż 5 złotych i to z premedytacją. (tak wiem... bank będzie mataczyć
>> że się komputer pomylił) blelelelele
>
> Szkoda że nie możesz założyć sobie tego aktywni50+
>
>> PS. (od roku w aplikacji millenium na androidzie apka się wiesza po
>> płatności blikiem.) Noe kurwa za trudne do ogarnięcia.
>
> Na pewmo powiadomiłeś o tym bank.
> I na pewno zajmują się pilnie jednym niedziałającym telefonem, a nie, no bo
przecież na pewno wszystkim ich klientom apka się zawiesza przy bliku, ale oni mają
aniekską cierpliwość.
A maja jakis kanał do zgłaszania błedów apki?
Bo może nie chcą wiedziec co się klientowi wiesza :-)
>>> UOKiK jest wlasciwy do takich rzeczy - dostaną symboliczne 100 tys
>>> kary, to sie nauczą szanowac klienta.
>> Jeabać uokiki i innne nadzory.
>>
>> Bank ma upadać jak każda firma. Wtedy nie będą klientom pluć w twarz ;-)
>
> Debila to aż żal słuchać.
> Wbij sobie w końcu w łeb, że upadek firmy - w tym banku - jest przede wszystkim ze
szkodą dla jego wierzycieli, czyli klientów, którzy wpłacili tam pieniądze.
Tak jest. A w dodatku wczesniej padnie ten bank, ktory uczciwie nie
pobiera opłat :-)
No chyba, że sie klienci wk*, i odejdą z takiego banku..
> A dłużnikom, którym jesteś, nic nie pomoże - spłacać trzeba nadal
No - syndyk musi miec czas na sciganie dłużnikow i pieniądze na opłaty
sądowe.
Ale moze dłuznika sprzedać Krukowi :-)
J.
-
10. Data: 2023-05-09 16:47:29
Temat: Re: Chyba liczą na lenistwo.
Od: _Master_ <M...@...pl>
I przedstawił się poplecznik banksterki.
Tacy zawsze czepiają się personalnie a merytorykę "zmataczają" ku
"niepamięci"
Znamy to ;-)