  • 1. Data: 2011-11-30 22:01:27
    Temat: Ciarki przechodzą
    Od: root <m...@y...com>

    http://www.zerohedge.com/news/russia-retaliates-agai
    nst-us-puts-radar-station-combat-alert-prepares-take
    -out-european-missile

  • 2. Data: 2011-11-30 23:18:28
    Temat: Re: W epicentrum nie ma ciarków...
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Uzytkownik "root" <m...@y...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

  • 3. Data: 2011-11-30 23:19:44
    Temat: Re: Ciarki przechodzą
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    root <m...@y...com> napisał(a):

    > http://www.zerohedge.com/news/russia-retaliates-agai
    nst-us-puts-radar-
    station-c
    > ombat-alert-prepares-take-out-european-missile

    Prawda, że tę samą wiadomość można zatytułować optymistycznie?

    http://www.tvn24.pl/0,1726114,0,1,wielki-rosyjski-ra
    dar-kolo-kaliningradu-juz-
    dziala,wiadomosc.html

    pozdrawiam
    kc

  • 4. Data: 2011-11-30 23:53:42
    Od: root <m...@y...com>

    On 1 Gru, 00:19, " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > root <m...@y...com> napisa (a):

    inst-us-puts-radar-
    > station-c
    >
    > Prawda, e t sam wiadomo mo na zatytu owa optymistycznie?
    >
    > http://www.tvn24.pl/0,1726114,0,1,wielki-rosyjski-ra
    dar-kolo-kalining...
    > dziala,wiadomosc.html
    >
    > pozdrawiam
    > kc
    >
    > --
    > Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

    Posłuchaj, jeśli znasz rosyjski. Mówi tak uroczyście i poważnie, jakby
    wojna już była wypowiedziana.
    A błazen się śmieje
    http://www.youtube.com/watch?v=eBf0I-rB0m0&feature=y
    outu.be

  • 5. Data: 2011-12-01 00:18:14
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    root <m...@y...com> napisał(a):

    > A b=B3azen si=EA =B6mieje
    > http://www.youtube.com/watch?v=3DeBf0I-rB0m0&feature
    =3Dyoutu.be

    wiem, oglądałem kilka dni temu.

    Już w 1976 Kaczmarski śpiewał za Wysockim:

    "A ja na to, Kreml w niebo śle rakiety, bez wysiłku wielkich rzek zawraca
    bieg"

    Wiem o co ci chodzi, zwracam ci tylko uwagę na tytuł tvn, który łatwo można
    powiązać z cytatem "Trochę mniej swobody za znacznie więcej bezpieczeństwa" i
    cytatem z Kaczmarskiego.

    pozdrawiam
    kc

  • 6. Data: 2011-12-01 02:53:41
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    root <m...@y...com> napisał(a):

    > http://www.zerohedge.com/news/russia-retaliates-agai
    nst-us-puts-radar-station-c
    > ombat-alert-prepares-take-out-european-missile
    Czym się przejmujesz. Konflikt będzie w okolicach równika. I to chyba
    niedługo. Anglia zlikwidowała placówki dyplomatyczne w Iranie. W sytuacji
    krytycznej system zostanie włączony do ochrony Europy. A po konflikcie UE w
    ramach podziękowania poprosi Rosję o wstąpienie do europejskich struktur
    gospodarczych. Nie może być wspólnej Europy bez Rosji. Czas ją zaprosić tylko
    potrzebny jest pretekst. Tak bez powodu może się nie dać tego zrobić. Ale jak
    wystąpią jako sojusznik w obronie demokracji i prawa do życia w bezpiecznej
    Europie to nikt złego słowa nie powie. Mnie wizja wspólnej Europy z Rosją jako
    jej pełnoprawnym członkiem odpowiada. Polska jako najbliższy i największy
    partner Rosji w ramach UE bardzo by zyskała.

  • 7. Data: 2011-12-01 08:37:38
    Od: root <m...@y...com>

    On 1 Gru, 03:53, "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
> [...]
    > krytycznej system zostanie w czony do ochrony Europy. A po konflikcie UE w
    > ramach podzi kowania poprosi Rosj o wst pienie do europejskich struktur
    > gospodarczych. Nie mo e by wsp lnej Europy bez Rosji. Czas j zaprosi tylko
    > potrzebny jest pretekst. Tak bez powodu mo e si nie da tego zrobi . Ale jak
    > wyst pi jako sojusznik w obronie demokracji i prawa do ycia w bezpiecznej
    > Europie to nikt z ego s owa nie powie. Mnie wizja wsp lnej Europy z Rosj jako
    > jej pe noprawnym cz onkiem odpowiada. Polska jako najbli szy i najwi kszy
    > partner Rosji w ramach UE bardzo by zyska a.

    Wchodzę dzisja na "poważne" polskie gazety a tam jedyne co na ten
    temat piszą to wypowiedz Sikorskiego, że się nie boi. Potem już tylko
    opowieści o aktoreczkach, która to chodzi bez majtek itp.
    Chyba nie ma się czym przejmować, skoro gazety i Sikorski się nie
    boją ;)

  • 8. Data: 2011-12-01 11:18:31
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    root <m...@y...com> napisał(a):

    > Wchodz=EA dzisja na "powa=BFne" polskie gazety a tam jedyne co na ten
    > temat pisz=B1 to wypowiedz Sikorskiego, =BFe si=EA nie boi. Potem ju=BF tyl=
    > ko
    > opowie=B6ci o aktoreczkach, kt=F3ra to chodzi bez majtek itp.
    > Chyba nie ma si=EA czym przejmowa=E6, skoro gazety i Sikorski si=EA nie
    > boj=B1 ;)

    A pojęcie białej flagi mówi ci coś? Bo mi się wydaje, że powiewamy nią coraz
    pokorniej.

    kc

  • 9. Data: 2011-12-01 11:50:42
    Od: root <m...@y...com>

    On 1 Gru, 12:18, " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > root <m...@y...com> napisa (a):

    > A poj cie bia ej flagi m wi ci co ? Bo mi si wydaje, e powiewamy ni coraz
    > pokorniej.
    >
    > kc
    >
    > --
    > Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

    Ale komu nią powiewamy? Bo już się zgubiłem ;)

  • 10. Data: 2011-12-01 12:14:09
    Od: root <m...@y...com>

> [...]
    > jej pełnoprawnym członkiem odpowiada. Polska jako najbliższy i największy
    > partner Rosji w ramach UE bardzo by zyskała.

    No ale ten rosyjski system ma bronic nie europy tylko Iranu własnie.