eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiekaweCiekawe
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.nask.pl!news.cyf-kr.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!ne
    ws.onet.pl!not-for-mail
    From: "AMRA" <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Ciekawe
    Date: Wed, 1 May 2002 11:55:36 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 34
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179017154.chello.pl
    Message-ID: <aaoe1u$emq$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello062179017154.chello.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1020246910 15066 62.179.17.154 (1 May 2002 09:55:10 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 1 May 2002 09:55:10 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:179672
    [ ukryj nagłówki ]

    "Na podstawie § 27 Statutu uchwala się co następuje:
    W Zasadach Dobrej Praktyki Bankowej wprowadza się następujące zmiany:
    1. W rozdziale III pkt. 5 otrzymuje brzmienie: " 5. Banki w swoich reklamach
    powinny rzetelnie informować klientów o działalności banku, charakterystyce
    swych produktów i świadczonych usługach."
    I dodaje się pkt. 6, 7 i 8 w brzmieniu:
    6. Banki w swych reklamach nie będą poddawać w wątpliwość solidności innych
    banków ani też oceniać ich działalności.
    7. Ocena produktów oferowanych przez bank należy do klienta, w związku z tym
    banki nie powinny w reklamach odnosić się do ofert innych banków ani kreować
    negatywnych wizerunków konkurentów.
    8. Aby zapewnić wiarygodność i obiektywizm porównań ofert bankowych
    dokonywanych przez prasę i inne niebankowe instytucje, banki nie powinny
    finansować takich porównań."(...) "
    to nowa uchwala.
    Chyba cos sie towarzystwo wzajemnej adoracji przestraszylo takich bankow jak
    Lukas, Multibank, ktore wlasnie cos takiego robily.

    Czyli klient ma siedziec tam gdzie siedzial, a inne banki moga co najwyzej
    lapac te malo atrakcyjna pozostala czesc spoleczenstwa bez RORow.
    Paranoja.

    Klient powinien byc poinformowany o ofercie! Miejmy nadzieje, ze te nowe
    banki nie opra sie takim molochom jak Pekao SA czy PKO BP i beda dalej im
    podbieraly co lepszych klientow :)


    --

    ------
    Amra the Freelancer
    www.amra.pl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1