  • 1. Data: 2002-09-07 16:04:07
    Temat: Ciekawostka....
    Od: Marek <b...@p...onet.pl>

    Chce zaby znajomy przelal mi na konto (w mBanku) pieniadze). Co musze mu
    podac?
    Czy wystarczy tylko nr. rachunku, czy musze mu podac rowniez moje imie i
    nazwisko?

  • 2. Data: 2002-09-07 16:37:21
    Temat: Re: Ciekawostka....
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Chce zaby znajomy przelal mi na konto (w mBanku) pieniadze). Co musze mu
    > podac?
    > Czy wystarczy tylko nr. rachunku, czy musze mu podac rowniez moje imie i
    > nazwisko?

    To znajomy nie zna twojego imienia i nazwiska??? ;)

    JEsli chcesz kogos oszukac - normalnie mozesz podac ane wyssane z palca - i
    tak przejdzie :) Chyba ze bedzie wysylal poczta, wtedy akurat moga sprawdzac
    zgodnsc imienia i nazwiska itp.

  • 3. Data: 2002-09-07 17:07:54
    Od: Marek <b...@p...onet.pl>

    > To znajomy nie zna twojego imienia i nazwiska??? ;)

    Napisalem znajomy, a tak naprawde nioe chce oszukac tylko nie chce
    podawac swojego imienia i nazwiska obcym osoba...

  • 4. Data: 2002-09-07 17:10:48
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Napisalem znajomy, a tak naprawde nioe chce oszukac tylko nie chce
    > podawac swojego imienia i nazwiska obcym osoba...

    No - a co chcesz sprzedawac cos anonimowo? Boisz sie czegos? W koncu tpo
    tylko imie i nazwisko..

  • 5. Data: 2002-09-07 19:30:58
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    a...@a...com (AMRA) wrote in <aldbt0$gcf$1@news.onet.pl>:

    /ciach.../

    >No - a co chcesz sprzedawac cos anonimowo? Boisz sie czegos? W koncu tpo
    >tylko imie i nazwisko..

    Kolega przedmowca sprzedaje na Allegro glownie wyswietlenia bannerow,
    ktore to aukcje osiagaja kilkuzlotowe ceny. Widocznie uznal, ze ochrona
    jego danych jest wazniejsza niz te kilka zl ;-)

    W.

  • 6. Data: 2002-09-08 16:20:55
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    > Chce zaby znajomy przelal mi na konto (w mBanku) pieniadze). Co musze mu
    > podac?
    > Czy wystarczy tylko nr. rachunku, czy musze mu podac rowniez moje imie i
    > nazwisko?

    [Temat postu] Czego to ludzie nie robia zeby zwrocic na siebie uwage...

    Pzdr aczkolwiek niezbyt przychylnie
    Konlin