  • 11. Data: 2006-12-19 08:47:22
    Temat: Re: Ciekawostka dla zapominających pin
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    Michał Kopeć wrote:

    > Ja zapamiętuję wzrokowo .. więc patrząc na kartę wybieram któreś z cyfr
    > jej numeru. Rzut oka przed wsunięciem i pin sam się w głowie buduje. Mam
    > kilka kart i dla każdej inny pin i inna kombinacja i na razie działa.

    Ciekawy pomysł. A ja wybieram czteroliterowe słowo i naciskam literki
    napisane na klawiszach. Ale raz trafiłem na klawiaturę bez literek, oj
    długo myślałem wtedy :)

    Karol

  • 12. Data: 2006-12-19 16:25:10
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 19 Dec 2006 09:47:22 +0100, Karol S <k...@z...pl> wklepał(-a):

    >Ciekawy pomysł. A ja wybieram czteroliterowe słowo i naciskam literki
    >napisane na klawiszach. Ale raz trafiłem na klawiaturę bez literek, oj
    >długo myślałem wtedy :)

    Słowo na 4 litery, pierwsza D :-P

  • 13. Data: 2006-12-19 16:48:26
    Od: m...@g...com

    Karol S wrote:

    > Ciekawy pomysł. A ja wybieram czteroliterowe słowo i naciskam literki
    > napisane na klawiszach. Ale raz trafiłem na klawiaturę bez literek, oj
    > długo myślałem wtedy :)

    Trzeba chodzić z komórką - ściągawką (o ile nie ma wytartych klawiszy)

    p. m.

  • 14. Data: 2006-12-25 14:37:41
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Sławomir Szyszło napisał(a):

    > W jaki sposób obliczyłeś, że wystarczy 9 prób? Skąd ktoś ma wiedzieć ile trzeba
    > dodać/odjąć do tych cyfr?

    Z tej grupy, a skądby :)

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 15. Data: 2006-12-27 13:16:06
    Od: "Grzexs" <g...@t...tousuntez.pl>

    > Trzeba chodzić z komórką - ściągawką (o ile nie ma wytartych klawiszy)

    Możesz się zdziwić. W niektórych bankomatach literki Q i Z są pod zerem, a
    pod siódemką i pod dziewiatką tylko po trzy literki.

    Grzexs

  • 16. Data: 2006-12-28 02:25:39
    Od: m...@g...com

    Grzexs wrote:

    > Możesz się zdziwić. W niektórych bankomatach literki Q i Z są pod zerem, a
    > pod siódemką i pod dziewiatką tylko po trzy literki.

    Tym lepiej mieć ściągawkę, żeby w niektórych bankomatach głupot nie
    wpisać. :)

    p. m.