    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Wed, 05 May 2010 21:30:08 +0200
    Subject: Ciekawostka z OF
    From: MattS <m...@m...ms>

    Cześć.

    Wczoraj (we wtorek) złożyłem w OF wniosek o lokatę optymalną 6M. Nowy
    dostęp wczoraj strasznie wolno działał, więc wniosek złożyłem jeszcze
    przez stary dostęp, lokaty_open_pl. Wybrałem lokatę nieodnawialną i zwrot
    na rachunek, z którego przyjdą pieniądze, specjalnie na to zwracałem uwagę.
    Dzisiaj kasa poszła i już doszła, przed chwilą sprawdzałem w OF, już w
    nowym dostępie (Open Online). Jednak jako rachunek do zwrotu środków jest
    podany jakiś inny rachunek w tym samym oddziale Noble Getin. Zgaduję, że
    to numer rachunku, który bym dostał, gdybym otworzył w Open Online
    rachunek. Jednak nie uruchamiałem nowych rachunków w OF, w Open Online
    widnieją jako nieaktywne.

    MattS