  • 21. Data: 2010-05-06 19:31:40
    Temat: Re: Ciekawostka z OF
    Od: cinnek <c...@W...com>

    W dniu 2010-05-06 21:16, Ziemovit pisze:

    > Czy wiadomo coś w/w sprawie. Dostałem właśnie potwierdzenie założenia lokaty
    > i numer rachunku do zwrotu jest nieprawidłowy. Po zalogowaniu do starego
    > systemu wogóle nie jest żaden wyświetlany.
    >
    > Czy mail pomógł, czy lepiej skontaktować się telefonicznie?

    Na maila nie odpowiedzieli.
    Jednak teraz sprawdziłem i w systemie jest już poprawny numer.

    --
    cinnek

  • 22. Data: 2010-05-07 09:53:02
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Piotr Gałka <p...@C...pl> dared to write:

    > Użytkownik "Robert Wicik" <r...@N...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Gdy kilka dni temu pierwszy raz spotkałem się z maskowanym hasłem
    > pomyślałem, że to jest dobre rozwiązanie, bo nie wstukuje się na
    > klawiaturze całego hasła więc programy rejestrujące naciśnięcia
    > klawiszy nie będą w stanie po jednym logowaniu ustalić jakie jest moje
    > hasło. Ale jak się głębiej zastanowić to stosowanie hasła maskowanego
    > wymusza (nie umiem sobie wyobrazić, aby nie wymuszało) zapamiętanie go
    > gdzieś w sposób pozwalający je odtworzyć. To chyba nie najlepiej.

    Ech, w HSBC UK hasło jest po prostu zapisywane w systemie, kiedy pani w okienku
    zajrzy na moje konto (wystarczy jej wpisać nr karty), widzi hasło w całości i nie
    maskowane.
    To dopiero są zaawansowane zabezpieczenia ;)

    k.

  • 23. Data: 2010-05-07 15:54:26
    Od: "Ziemovit" <z...@p...fm>

    > Na maila nie odpowiedzieli.
    > Jednak teraz sprawdziłem i w systemie jest już poprawny numer.

    Być może w takim razie warto poczekać parę dni. Dzięki za odpowiedź.

  • 24. Data: 2010-05-09 20:44:46
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-05-06 15:01, AJay wrote:

    > A na starej stronie nie działa nowe hasło?
    > A czy n+1 to pole na znak czy wyszarzane?
    > Jak szare to je olewasz i piszesz n znaków.

    Nie, no oczywiście, że białe :-)

    A na starej stronie stare hasło nie działało już wcześniej - przez
    to była zmiana hasła.

    witrak()
    PS. Skończyło się zmianą identyfikatora - jeszcze nie próbowałem,
    ale pewnie zadziała...

  • 25. Data: 2010-05-10 10:37:17
    Od: Zespol_BZWBK <Z...@b...pl>

    On May 6, 2:56 pm, XYZ <j...@m...bin> wrote:

    > Podobnie w BZ WBK mam ja i moja mama: 12-znakowe hasło maskowane i
    > ZAWSZE każą wprowadzić wszystkie znaki!

    Jeżeli system prosi o podanie wszystkich znaków w haśle znaczy, że nie
    ma Pan włączonego hasła maskowanego. Klienci, którzy posiadają hasło
    maskowane w naszym systemie proszeni są o wpisanie wybranych znaków
    hasła, są one podświetlone na biało. System może poprosić o podanie
    większej ilości znaków, niż tylu, z ilu rzeczywiście składa się hasło.
    Te pola należy jednak pozostawić puste.

    Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
    indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk-na-for
    ach.html

    Zespół Banku Zachodniego WBK