eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiekawostki dot. kart ze szwajcarskiego świata bankowego... › Ciekawostki dot. kart ze szwajcarskiego świata bankowego...
    From: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Ciekawostki dot. kart ze szwajcarskiego świata bankowego...
    Date: Thu, 17 Mar 2005 17:21:50 +0000 (UTC)

    Witam.
    Postanowiłem rozejrzeć się lokalnie po rynku kart kredytowych.
    Niestety okazuje się, że zasady przyznawania kart cudzoziemcom są...
    zaporowe?
    Ciekawe jak wygląda sytuacja w Polsce, kiedy cudzoziemiec chce mieć
    polską kartę kredytową..
    Oto informacje jakie uzyskałem...

    1. UBS
    Do wyboru karty Mastercard/Visa.
    Minimalny limit na karcie: 5k CHF
    Bank blokuje na rachunku bankowym kwotę odpowiadającą limitowi karty

    2. Credit Suisse
    Do wyboru karty Mastercard/Visa/American Express
    Minimalny limit na karcie: 3k CHF
    Bank blokuje na rachunku bankowym kwotę odpowiadającą podwójnemu limitowi
    karty

    Nie wiem jeszcze jak lokalne banki, ale chyba odechciało mi się dalej
    szukać. Do rachunku można mieć oczywiście tylko kartę Maestro (chipową, ale
    ciągle płaską)

    --
    Przemysław Maciuszko