eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiekawostki dot. kart ze szwajcarskiego świata bankowego...Re: Ciekawostki dot. kart ze szwajcarskiego świata bankowego...
  • Data: 2005-03-17 21:41:15
    Temat: Re: Ciekawostki dot. kart ze szwajcarskiego świata bankowego...
    Od: "Krab" <_...@k...pl__> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:d1ckgq$de4

    > Tak. Zresztą ja się ostatecznie pewnie też zdecyduję...

    to jaki jest sens posiadania takiej karty ? prestiż albo cus ?
    a moze po prostu nikt inny nie chce Ci dac innej karty
    albo chcesz wyrobic pozycje kredytowa ?
    bo niezbyt podazam za tokiem, jesli zadne z powyzszych:
    place (klient) z gory za ok 3 miesiace w przod + oplaty za karte - by potem
    obracac w sumie swoja forsa i uzupelniac ten limit ,
    to nie prosciej nia po prostu obracac niz ... cudowac w ten sposob ?
    debetowke to pewnie wydaje kazdy bank na rogu - czy nie tak ?