  • 1. Data: 2010-11-08 08:22:45
    Temat: Ciekawostki z HSBC
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Wczoraj będąc u kolegi rzuciła mi się w oczy reklama banku w tv, więc z
    ciekawości zaglądnąłem na ich www. Jest jakaś promocja konta "HSBC
    Advance" ale nie o tym chciałem. W TOiP tego konta ciekawie wygląda taki
    zapis:

    http://www.hsbc.pl/1/2/pl/advance/products/current-a
    ccount

    /"Opłata za Wypłatę gotówki w Bankomatach w Polsce:
    bez opłat (niektórzy operatorzy Bankomatów mogą pobierać opłatę za
    wypłatę gotówki z ich Bankomatów)"/

    Za granicą to wiemy, że są takie przypadki o których się nie śniło nawet
    gospodarzą domów, ale u nas?
    Poza tym opłaty za konto i prestiż jaki z niego bije, trochę nie licuje
    IMO z potworkami w stylu - bez opłat ale jednak z opłatami he he.

    PS mają też do końca roku promocję dla kk:
    http://www.hsbc.pl/1/2/pl/advance/products/credit-ca
    rd

    --
    xbartx