  • 1. Data: 2010-11-08 09:05:27
    Temat: FM bank wprowadza opłatę za ROR 7zł
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    Po rozmowie z info wprowadzaja opłatę 7 złotych za ROR.
    Nie ma możliwości się obronić przed opłatą np: wpłata wynagrodzenia .
    Jedyną obroną jest zamknięcie rachunku osobiście w oddziale.

    Ewentualne lokaty po zakończeniu przeleją na wskazany rachunek.

  • 2. Data: 2010-11-08 11:20:43
    Temat: Re: FM bank wprowadza opłatę za ROR 7zł
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Mon, 8 Nov 2010 10:05:27 +0100, "Bogdan" <w...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Jedyną obroną jest zamknięcie rachunku osobiście w oddziale.

    A poleconych nie przyjmują?

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2010-11-08 11:40:40
    Od: g...@o...pl

    > Po rozmowie z info wprowadzaja opłatę  7 złotych za ROR.
    > Nie ma możliwości się obronić przed opłatą np: wpłata wynagrodzenia .
    > Jedyną obroną jest zamknięcie rachunku osobiście w oddziale.

    Kto będzie płacił te 7 złotych, przecież to niszowy bank. Czy ktokolwiek ma tam
    konto główne? Jakaś dalekosiężna strategia, pozbyc się ROR-ów, ciekawe co dalej.
    Może tylko firmy?

  • 4. Data: 2010-11-08 21:37:49
    Od: g...@o...pl

    > Po rozmowie z info wprowadzaja opłatę  7 złotych za ROR.
    > Nie ma możliwości się obronić przed opłatą np: wpłata wynagrodzenia .
    > Jedyną obroną jest zamknięcie rachunku osobiście w oddziale.

    Do kiedy trzeba zamknąc, żeby nie naliczyli?

  • 5. Data: 2010-11-11 19:18:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Bogdan" 4cd7bd57$0$22809$6...@n...neostrada.pl

    > Po rozmowie z info wprowadzaja opłatę 7 złotych za ROR.
    > Nie ma możliwości się obronić przed opłatą np: wpłata wynagrodzenia .
    > Jedyną obroną jest zamknięcie rachunku osobiście w oddziale.

    Ale za listopad skasują czy nie?
    FM bank ma przechlapane!!!

    --
    ^ 750 ks 749 ^c 440 ko
    438
    | 740 r.17 . 2930 01 739 F|l 430 .s
    . 427
    | 730 16 18 . . . 31 .03 729 E|i 420 617 19
    . 24 . 02 . 0708 424
    P|l 720 ęł VVDD24 . 27 04 719 V|t 410 rł 18
    22 .27 . 30 .01 .04 405
    E|/ 710 gu VVVV . . 07 709 |r 400 ęu 20
    . .26 29 31 03 05 403
    F|m 700 op *1920* 2223**2526 *28 02 *05 08 699 1|y 390 gp
    *23 25 *28 393

  • 6. Data: 2010-11-11 19:28:41
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Ale za listopad skasują czy nie?
    > FM bank ma przechlapane!!!

    W zasadzie zgodnie z toip powinni skasować. Chyba najlepiej poinformować
    ich o odmowie przyjęcia nowej taryfy. Jeśli się nie mylę (a może jednak
    się mylę?) prawo bankowe (a może KC?) daje na to 14 dni (30 dni?) -
    czyli poniedziałku. Wtedy nowa taryfa nie powinna wejść w życie (a w tym
    wypadku nawet "wstecznie nie wejść w życie"), a umowa konta
    automatycznie się rozwiązać.

    Niech mądrzejsi potwierdzą lub skorygują.

    --
    MiCHA

  • 7. Data: 2010-11-11 19:38:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Przemyslaw Kwiatkowski" ibhgak$7v9$...@i...gazeta.pl

> [...]
    umowa konta automatycznie się rozwiązać.

    > Niech mądrzejsi potwierdzą lub skorygują.

    Potwierdzam -- niech potwierdzą lub skorygują na nasza korzyść.
    Na pohybel FMbankowi!!!

    --
    ^ 750 ks 749 ^c 440 ko
    438

  • 8. Data: 2010-11-11 20:40:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" ibhgnd$97s$...@i...gazeta.pl

> [...]

    czyli poniedziałku. Wtedy nowa taryfa nie
    umowa konta automatycznie się rozwiązać.

    > Potwierdzam -- niech potwierdzą lub skorygują na nasza korzyść.

    Miało być -- popieram. :)

    + Popieram -- niech mocni w tym temacie potwierdzą lub skorygują
    + na to naszą korzyść. Na pohybel FMbankowi!!!

    I biję się (delikatnie -- mam wątła budowę ciała) we własne (wolałby
    w cudze, ale nie mam kooperantki) piersi, bo byłem jednym z tych,
    którzy w ciemno poparli FMbank.

    IMO początkująca instytucja powinna najpierw zdobyć zaufanie
    potencjalnych klientów i reszty świata, a dopiero później
    kosić szmal klientów. :)

    Wyśmiewałem się z A.Leppera, który chciał dawać kredyty początkującym
    biznesmenom, a nie zauważyłem, że sam tak właśnie uczyniłem z FMbankiem,
    lokując tam szmal i trzymając tam puste/martwe konto.

    -=-

    Najpierw zabiorą 7 złotych, później naliczą karne odsetki za niedozwolony
    debet,:) dorzuca do tego monit za debet i dodatkowy monit za odsetki...
    Dosłownie z zera (cudotwórcy) zbudują majątek!!! -- bo 100 złotych naliczą
    od klienta bez najmniejszego trudu -- jeśli owe 100 złotych przemnożymy
    przez liczbę owieczek, dostaniemy mały majątek...

    --
    W ciągu każdej godziny należy wymienić całe powietrze w mieszkaniu takim jak moje:
    70 m^3/h w kuchni + 50 m^3/h w łazience + 30 m^3/h w WC + 15 m^3/h w garderobie

    Prawo i Sprawiedliwość po polsku:

    --> trzeba płacić za utrzymanie własnego mieszkania, ale żyć w smrodzie i
    wysłuchiwać
    ,,praw'' wypowiadanych przez cieci (utrzymywanych ,,prawem polskim'' wbrew woli
    właścicieli mieszkań -- wbrew prawu!!!) mówiących o tym, że jest się jedynie
    **lokatorem** we własnym (zbudowanym za własne pieniądze, opisanym notarialnie)
    mieszkaniu

  • 9. Data: 2010-11-11 20:47:45
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Przemyslaw Kwiatkowski wrote:
> [...]
    > powinna wejść w życie (a w tym wypadku nawet "wstecznie nie wejść
    > w życie"), a umowa konta automatycznie się rozwiązać.

    Rozmawiałem z (dez)infolinią. Powiedzieli po pierwsze, że bank nie
    uznał za potrzebne informować klientów w serwisie on-line i
    poinformuje przy najbliższym wyciągu, a po drugie, że owszem, bank
    obciąży konto, ale jeżeli ktoś po otrzymaniu informacji (rozumie
    się z wyciągiem) zrezygnuje, to cofnie obciążenie.

    Faktycznie w regulaminie jest o okresie, w którym można
    zrezygnować po zmianie warunków regulaminu, choć nie znalazłem
    potwierdzenia, że zmiana TOiP pod to podpada.

    Z drugiej strony nic a nic nie wierzę (dez)infoliniom, więc
    zamierzam zrezygnować wcześniej - jednak na pewno nie przed 15.11.

    witrak()

  • 10. Data: 2010-11-11 21:23:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "witrak()" ibhjt7$nt1$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > poinformuje przy najbliższym wyciągu, a po drugie, że owszem, bank
    > obciąży konto, ale jeżeli ktoś po otrzymaniu informacji (rozumie
    > się z wyciągiem) zrezygnuje, to cofnie obciążenie.

    Już samo szarpanie klientami (czy trzymanie ich w niepewności)
    i zmuszanie do awaryjnego rezygnowania źle świadczy o tym banku.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'