  • 1. Data: 2009-06-22 18:41:49
    Temat: Ciepiemy koks.....
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    Nie wiem czy słyszeliście ten kawałek ...

    Ciepiemy koks
    http://www.youtube.com/watch?v=ibaZKXMhlgI

    Wrzuciłem go w nawiązaniu do poniższej informacji ....

    Czystka w polskim węglu. Pawlak zwalnia!
    http://tiny.pl/32xk

    "[...] Węglokoks miał w ubiegłym roku 46,3 mln zł zysku netto, KHW 7,6 mln
    zł, JSW 567,6 mln zł. Zaangażowanie Węglokoksu w opcje szacowano na 500 mln
    zł, JSW na ok. 100 mln zł. Nie jest to jednak równoznaczne z wielkością
    potencjalnych strat z tego tytułu. Firmy podkreślały, że opcje były jedną z
    form zabezpieczeń kontraktów eksportowych i nie miały charakteru
    spekulacyjnego. (PAP) [...]".

    Na to wygląda że ten "Węglokoks" to będzie musiał następnych 10 lat "ciepać
    koks" zanim odrobi giełdowe straty z ubiegłego roku....

    P.S. Ciekawe jakiego systemu używali "maklerzy" z Węglokoksu....?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/