  • 1. Data: 2009-04-26 20:11:35
    Temat: Citi-BP i naliczanie punktów dla karty dodatkowej
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    Przy zmianie z Citi-PLUS na Citi-BP, wcięło gdzieś naliczanie punktów dla
    karty dodatkowej. Przy Citi-PLUS nie było tego problemu. Z ciekwości
    zarejestrowałem kartę dodatkową, ale to niczego nie zmieniło, tj. ani na
    karcie dodatkowej ani na głównej punkty wciąż nie są naliczane... Próbowałem
    jaki jest kontakt z Citi poprzez formularz kontaktowy na ich stronie www,
    ale odpowiedzi chwilowo (4-5 dni) brak...
    Sytuacja jest normalna i trzeba interweniować czy samo minie i naliczą
    wszystkie punkty wstecz z kilku miesięcy?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret