  • 1. Data: 2007-02-19 18:36:46
    Temat: [Citi] Czy ich system pamięta ustawienia w ciasteczkach :) ?
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Zrobiłem coś takiego. Na jednym komputerze ustawiłem jako stronę główną
    w Citi on-line tą z podsumowaniem rachunków.
    Gdy później zalogowałem się z innego komputera, ustawienia były
    "dziewicze". Wynikałoby z tego, że te ustawienia są pamiętane po
    stronie przeglądarki, a nie w systemie...

    KJ

  • 2. Data: 2007-02-19 21:15:13
    Od: "Ryszard" <r...@o...eu>

> [...]
    > "dziewicze". Wynikałoby z tego, że te ustawienia są pamiętane po
    > stronie przeglądarki, a nie w systemie...

    Tak system Citi zapisuje te ustawienia (strona główna,skróty,wyświetlanie
    podsumowania na koniec) w ciasteczkach, zapisuje tam także nazwe urzytkownika
    jeśli się ją ustali aby nie podawań za każdym razem numeru karty.

  • 3. Data: 2007-02-21 12:10:44
    Od: Michal Kolodziejczyk <m...@w...pl>

    Kamil Jońca wrote:
    > Zrobiłem coś takiego. Na jednym komputerze ustawiłem jako stronę główną

    Czyli ustawiles strone glowna w tej przegladarce na tym komputerze?

    > w Citi on-line tą z podsumowaniem rachunków.
    > Gdy później zalogowałem się z innego komputera, ustawienia były
    > "dziewicze". Wynikałoby z tego, że te ustawienia są pamiętane po
    > stronie przeglądarki, a nie w systemie...

    Pozostale ustawienia - owszem, ale strona glowna przegladarki jest
    trzymana jako preferencje na dysku komputera. Zreszta cookie tez
    trzymane jest jako plik na dysku - normalnie nie ma takiej mozliwosci,
    zeby cookie zmigrowalo z jednego komutera na drugi (serwis www po
    zalogowaniu ustawia nowe cookie).

    miko

  • 4. Data: 2007-02-21 12:19:10
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Michal Kolodziejczyk wrote:

    > Czyli ustawiles strone glowna w tej przegladarce na tym komputerze?

    Nie. Nie "home page" W citi można ustawić stronę która ma się wyświetlać
    bezpośrednio po zalogowaniu. I to właśnie jest trzymane po stronie
    przeglądarki. Co mi się średnio podoba, nawiasem mówiąc.

    KJ