  • 1. Data: 2007-05-22 18:17:21
    Temat: Citi Gold
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Witam

    Dostałem od Citi ofertę, żeby zamienić swoją wysłużoną srebrną kartę Citi
    BP na golda, z zachowaniem silverowych opłat.

    I tak się zastanawiam, czy oprócz tego że złota jest "prestiżowa", jest
    jakaś korzyść z posiadania golda zamiast silvera?

    A także, czy jeżeli piszą że "opłaty i prowizje będą zgodne z TOiP dla
    obecnie posiadanej karty Silver", to czy nie okaże się po jakimś czasie
    że ze względu na jakiś kruczek bardziej opłacało się zostać przy srebrnej?

    p. m.

  • 2. Data: 2007-05-22 20:23:44
    Temat: Re: Citi Gold
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    mvoicem napisał(a):
    > I tak się zastanawiam, czy oprócz tego że złota jest "prestiżowa", jest
    > jakaś korzyść z posiadania golda zamiast silvera?
    Czasami sa wieksze znizki (np 10% zamiast 5%)
    > A także, czy jeżeli piszą że "opłaty i prowizje będą zgodne z TOiP dla
    > obecnie posiadanej karty Silver", to czy nie okaże się po jakimś czasie
    > że ze względu na jakiś kruczek bardziej opłacało się zostać przy srebrnej?
    A sa w ogole jakies oplaty? Jesli bedziesz aktywnie korzystal z karty,
    to przy przedluzaniu powiesz ze albo dostaniesz przedluzenie za friko
    albo im dziekujesz. No chyba ze nie splacasz terminowo zadluzenia czy
    cos takiego...
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-05-23 06:05:41
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    mvoicem wrote:
    > I tak się zastanawiam, czy oprócz tego że złota jest "prestiżowa",
    > jest jakaś korzyść z posiadania golda zamiast silvera?

    A co to za problem miec teraz Golda ? Teraz Gold to juz zaden prestiz. A platyna
    wyglada jak srebrna wiec tez ciezko nia zrobic wrazenie na kasjerce w markecie
    :)

> [...]
    > obecnie posiadanej karty Silver", to czy nie okaże się po jakimś
    > czasie że ze względu na jakiś kruczek bardziej opłacało się zostać

    To przeczytaj umowe, ciezko gdybac o jakichs kruczkach jak sie umowy nie
    widzialo.

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2007-05-23 06:06:23
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    badzio wrote:
> [...]
    > to przy przedluzaniu powiesz ze albo dostaniesz przedluzenie za friko
    > albo im dziekujesz. No chyba ze nie splacasz terminowo zadluzenia czy

    Ciekawi mnie co to jest to aktywne korzystanie z karty i jak jest to liczone.

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2007-05-23 07:21:35
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Tue, 22 May 2007 18:17:21 +0000 (UTC), mvoicem <m...@g...com>
    wrote:

    >I tak się zastanawiam, czy oprócz tego że złota jest "prestiżowa", jest
    >jakaś korzyść z posiadania golda zamiast silvera?

    Tak, złodzieje Cię szybciej oskubią.

    >A także, czy jeżeli piszą że "opłaty i prowizje będą zgodne z TOiP dla
    >obecnie posiadanej karty Silver", to czy nie okaże się po jakimś czasie
    >że ze względu na jakiś kruczek bardziej opłacało się zostać przy srebrnej?

    Czyli, jesli dostałeś jakąś zniżkę (np. brak opłaty rocznej) to teraz
    będziesz już płacił.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 6. Data: 2007-05-23 07:45:30
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Mithos porozsypywal nastepujace haczki:
    > Ciekawi mnie co to jest to aktywne korzystanie z karty i jak jest to
    > liczone.
    Tez jestem ciekaw, przekonam sie jesienia ;) Ale na grupie ludzie pisali
    o obrotach rzedu 1200zl/rok i anulowaniu oplaty za srebrna KK Citi
    --
    badzio

  • 7. Data: 2007-05-23 08:15:46
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Wed, 23 May 2007 08:05:41 +0200, Mithos napisał(a):

    > A co to za problem miec teraz Golda ? Teraz Gold to juz zaden prestiz. A
    > platyna wyglada jak srebrna wiec tez ciezko nia zrobic wrazenie na
    > kasjerce w markecie :)

    Toż napisałem "prestiż", a nie prestiż.

    > To przeczytaj umowe, ciezko gdybac o jakichs kruczkach jak sie umowy nie
    > widzialo.

    Żadnej dodatkowej umowy nie przysłali, mam więc tylko umowę dot.
    silvera i to ich pismo, gdzie jest napisane to co zacytowałem.

    Wiadomo że przeanalizuję umowę, regulamin i co tam jeszcze trzeba
    (na tyle na ile mi mój nieprawniczy umysł pozwoli), ale najpierw chciałem
    na grupie sprawdzić czy:
    1. nie ma jakichś well known niedogodności związanych z takim przejściem
    (sądzę że nie jestem jedyny w Polsce zaszczycony taką propozycją)
    2. czy korzyści z przejścia są na tyle interesujące, żeby się opłacało
    stracić tych kilka minut rozmowy na citiphone :)

    p. m.

  • 8. Data: 2007-05-23 08:17:40
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Wed, 23 May 2007 09:45:30 +0200, badzio napisał(a):

    > Patrze, patrze a tu Mithos porozsypywal nastepujace haczki:
    > Tez jestem ciekaw, przekonam sie jesienia ;) Ale na grupie ludzie pisali
    > o obrotach rzedu 1200zl/rok i anulowaniu oplaty za srebrna KK Citi

    Dotąd sami mi nie zaproponowali, a ciągle przegapiam i przypominam sobie
    o konieczności zadbania o zniesienie opłaty jak już następny rok leci.

    p. m.

  • 9. Data: 2007-05-23 08:52:05
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    >
    > I tak się zastanawiam, czy oprócz tego że złota jest "prestiżowa", jest
    > jakaś korzyść z posiadania golda zamiast silvera?

    nie ma, zadbaj lepiej o to, abys nie placil oplaty rocznej, karta gold NIC
    Ci nie da...

    pozdr.
    RobertS

  • 10. Data: 2007-05-23 09:47:04
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    badzio wrote:
    > Tez jestem ciekaw, przekonam sie jesienia ;) Ale na grupie ludzie
    > pisali o obrotach rzedu 1200zl/rok i anulowaniu oplaty za srebrna KK
    > Citi

    Troche to malo, skoro w innych bankach trzeba miec tyle miesiecznie.

    --
    Mithos