  • 1. Data: 2007-05-22 16:51:45
    Temat: cud mniemany w citibanku
    Od: quwert <q...@x...gazeta.pl>

    Zamówiłem kartę kredytową w citku z limitem 1 kPLN
    zjawił się ich przedstawiciel i jako, że nie mają
    tak niskich limitów zaoferował 2 kPLN-y. Nie robiło
    mi to żadnej różnicy więc podpisałem wniosek.
    Szczerze mówiąc nawet szczególnie nie czytałem tego co podpisuje.
    Po paru dniach otrzymuje kartę z limitem _6000_ ???

    Kilka miesięcy wstecz złożyłem też wniosek w rafim?? (1000 zł) o fotokare,
    ale zażądali ode mnie (jestem na DG) tony papieru wiec podziękowałem.

    No i wychodzi na to, że zdolność kredytowa zależy od prowizji
    wypłacanej przedstawicielowi banku ;)

  • 2. Data: 2007-05-22 17:02:06
    Temat: Re: cud mniemany w citibanku
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    quwert <q...@x...gazeta.pl> napisał(a):

    > No i wychodzi na to, że zdolność kredytowa zależy od prowizji
    > wypłacanej przedstawicielowi banku ;)

    Im bardziej "moc" karty przewyzsza twoja faktyczna zdolnosc kredytowa, tym wieksza
    szansa, ze nie uda ci sie splacic jej w terminie i wpadniesz w pulapke platnosci
    odsetkowych i splat minimalnych

  • 3. Data: 2007-05-22 18:21:34
    Od: quwert <q...@x...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 22 May 2007 17:02:06 +0000 (UTC), Krzysztofsf napisał(a):

    > Im bardziej "moc" karty przewyzsza twoja faktyczna zdolnosc kredytowa, tym wieksza
    > szansa, ze nie uda ci sie splacic jej w terminie i wpadniesz w pulapke platnosci
    > odsetkowych i splat minimalnych

    Kredyt to ja mam w rachunku firmowym lub prywatnym i jeżeli już to tam
    się zadłużam, co do zdolności to może i by była ale sedno sprawy polega
    na tym, że przez KK mogę miesięcznie "przepuścić" 2000-3000 max. Ten limit
    jest jak na moje potrzeby sporo za duży, póki nie każą za niego płacić
    to reklamować nie zamierzam,
    chociaż fakt, pokusa jest; dziś pomyślałem "może nowy laptop",
    (póki jeszcze można kupić z WIN XP).

  • 4. Data: 2007-05-22 19:02:23
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    quwert <q...@x...gazeta.pl> writes:

> [...]
    > na tym, że przez KK mogę miesięcznie "przepuścić" 2000-3000 max. Ten limit

    Przeciwnie, przy takich obrotach limit 6 kzl jest minimalnym.
    Mniejszy bylby niewystarczajacy, co nie znaczy ze te 6 kzl
    zawsze wystarczy.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 5. Data: 2007-05-22 19:22:01
    Od: "::WireFree::" <m...@n...magicbox.pl>

    karta kredytowa to studnia bez dna jak tylko sie zadluzysz to nie zdazysz
    jej splacac, jesli juz to tylko limit kredytowy i to w dobrym banku.

  • 6. Data: 2007-05-22 20:18:47
    Od: "Maciej Laskowski" <m...@o...pl>

    Użytkownik "quwert" <q...@x...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ale zażądali ode mnie (jestem na DG) tony papieru wiec podziękowałem.
    >

    > No i wychodzi na to, że zdolność kredytowa zależy od prowizji

    Całkiem możliwe, że zależy od prowizji, bo w końcu płacisz im również za
    ponoszenie ryzyka.

    Maciek
    -----------
    Najwięcej wiedzy o e-biznesie http://skocz.pl/drxn

  • 7. Data: 2007-05-22 20:25:00
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    ::WireFree:: napisał(a):
    > karta kredytowa to studnia bez dna jak tylko sie zadluzysz to nie
    > zdazysz jej splacac, jesli juz to tylko limit kredytowy i to w dobrym
    > banku.
    Bredzisz.
    I zostawiaj prosze wrotki.
    --