  • 21. Data: 2010-07-02 14:05:33
    Temat: Re: Citi Payback
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    krzysn pisze:

    > Pewnie tak, ale co z tego ?
    >
    > :-)

    ale to, że za cashback miałbyś pewnie za dwa czajniki albo ileś tam
    parasoli ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 22. Data: 2010-07-02 14:07:09
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Dwa razy przysyłano mi taki świstek-formularz do wypełnienia z
    > wyrażeniem zgody na zamianę, ale ignorowałem to i nie odsyłałem go.

    wypełniłem kiedyś tam taki świstek i nawet do placówki zaniosłem, czy to
    oznacza, że teraz już nie muszę dzwonić w sprawie wymiany?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 23. Data: 2010-07-02 14:13:49
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości grup

    > wypełniłem kiedyś tam taki świstek i nawet do placówki zaniosłem, czy to
    > oznacza, że teraz już nie muszę dzwonić w sprawie wymiany?

    Tak.

  • 24. Data: 2010-07-02 17:57:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MarekZ" i0kog6$8m2$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > Mam trochę kart, a dochodów opodatkowanych PIT nie.

    Jak to możliwe?! W Polsce?! ;)

    Znajdź mi takich w tym kraju, którzy mają wykazywane_zarobki
    dostatecznie duże w stosunku do wydatków. :)

    > Do spełnienia warunków rekomendacji T mam szansę dotrzeć pewnie za jakieś 700 lat.

    Co to znaczy? Skąd te 700 lat?

    > W standardowej procedurze poważnie traktowanej i odpalonej na rzeczywistych danych
    zapewne nie mam szans na jakikolwiek nowy
    > kredyt. :)

    Ja nawet nie myślę o tym, aby opierać się o zarobki. :)

    -=-

    To jeden z powodów, dla których wolałbym ;) powrócić do pracy na uczelni.
    Miałbym wówczas karty tam, gdzie bym zechciał. :) (inna sprawa, że i tak
    mam tam, gdzie chcę -- bo chcę tam, gdzie nie robią niepotrzebnych problemów. :)

    -=-

    Kończę -- depresja mnie dopada, a jestem daleko od zasilania w 230 woltów..
    .
    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 25. Data: 2010-07-02 20:25:47
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 10-07-02 12:20, Papkin wrote:

    > Jak wydasz 10'000zl to dostaniesz doladowanie orange 25zl albo misia
    > pluszowego i bedziesz skakal z radosci ze taki z ciebie cfaniak ze
    > wyrwiesz ostatnie grosze z transakcji.

    Najgorsze jest, ze za myjke daja tylko 10% rabatu (trzeba nalac paliwo
    wczesniej), kiedys srebrny program kosztowal 10 zl. To samo z ciastkiem
    ;) Pod tym wzgledem karta skiepscila sie calkowicie.

    --
    http://macierzynski.blip.pl/

  • 26. Data: 2010-07-02 21:02:41
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

> [...]
    > wczesniej), kiedys srebrny program kosztowal 10 zl. To samo z ciastkiem
    > ;) Pod tym wzgledem karta skiepscila sie calkowicie.

    Przynajmniej jest niby jeszcze kawa za 2 złote :) Dziś jeszcze będzie
    okazja do sprawdzenia, jaka kawa jest za te dwa złocisze.

  • 27. Data: 2010-07-03 08:11:55
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    MarekZ <b...@a...w.pl> dared to write:
    > Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > Mam trochę kart, a dochodów opodatkowanych PIT nie. Do spełnienia
    > warunków rekomendacji T mam szansę dotrzeć pewnie za jakieś 700 lat. W
    > standardowej procedurze poważnie traktowanej i odpalonej na
    > rzeczywistych danych zapewne nie mam szans na jakikolwiek nowy kredyt.
    > :)

    witaj w klubie :)

    k.

  • 28. Data: 2010-07-03 08:38:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kashmiri" i0mrcb$6qj$...@n...onet.pl

> [...]
    > W standardowej procedurze poważnie traktowanej i odpalonej na
    > rzeczywistych danych zapewne nie mam szans na jakikolwiek nowy kredyt.

    : witaj w klubie :)

    W klubie, któremu na imię -- Polska!!!

    -=-

    Moja propozycja? Chyba oczywista. :) Zatrudnić kontrolerów :) i przetrzepać
    tyłki Polakom, zmuszając Polaków do zeznawania prawdziwego. Następnie urealnić
    składki ZUS, tak aby ów zakład nadal utylizował tyle, co do czasu urealnienia,
    ale aby jednocześnie ludziska wykazywali swoje prawdziwe dochody przed USem.

    Dziś mamy schizofreniczny układ -- zarobki minimalne mogą starczyć na co?
    Prawie na nic. :) A na co przeciętne? Na niewiele więcej. A jednak rosną
    domy, dwory, rezydencje... Dobrze, że rosną, ale nie rosną za darmo. :)
    Skoro rosną, ludzie zarabiają i można by jakoś uczciwie wyliczyć, ile
    kto ma płacić podatków, wliczając w to składki ZUSowe. :)

    --
    02 lipca 2010 roku, około godziny 12:46, padł kolejny rekord PEFów-->! 739 !<--
    normą dla danego . człowieka
    ^ Wysokie szczytowe PEF oznacza, że w czasie badań . . 729 . .
    jest jego maksymalne p SS
    spirometrycznych było ponadmiarowo źle * . 18 . 21 715 .
    . . . PEF -- nie 02 03
    P . . ' . . . . . .06 . . . dni 709 .2425
    . . zaś PEF przeciętnego
    E . . . . . ----> . 699 2223
    2627 29 01 03 człowieka
    F 19 22 28 . . . 05 ' . . . 141516 19 690
    28 02 lipiec 2010
    2526 01 03 . 17.`'.20 680
    ._. 30 .-.
    l 21 24 29 31 04 1213 .'O`-' 670 ., ;
    o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    / 23 30 02 1011 `-:`-'.'.661'.
    '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    m . 20 maj 27 czerwiec 070809 o'\:/.d..'646|'.;. p \
    ;'..;,,. ; .,. ; ;..,.;\|/...

  • 29. Data: 2010-07-03 09:06:20
    Od: "ra9om1ak" <r...@g...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Ryba" <t...@U...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Ja zadzwoniłem na Citi-linięi powiedziałem, że chcę. Tyle.
    > Dwa razy przysyłano mi taki świstek-formularz do wypełnienia z wyrażeniem
    > zgody na zamianę, ale ignorowałem to i nie odsyłałem go.

    Dziwne, ja takich prob uczynilem z 4,5 - za kazdym razem byla opcja
    formularz lub oddzial, a dzwonilem w sumie na przestrzeni paru miesiecy.
    Nie ma mozliwosci zmiany karty "na gebe" twardo przy tym obstawali, wiec
    dziwie sie.

    ra9om1ak

  • 30. Data: 2010-07-03 09:57:13
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 02 Jul 2010 22:25:47 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    napisał(a):

    > Najgorsze jest, ze za myjke daja tylko 10% rabatu (trzeba nalac paliwo
    > wczesniej), kiedys srebrny program kosztowal 10 zl. To samo z ciastkiem
    > ;) Pod tym wzgledem karta skiepscila sie calkowicie.

    A to jest fakt. W porównaniu do tego co ta karta prezentowała na początku
    to aktualne warunki są tak zwanym śmiechem na sali ;)

    Xenocide