  • 31. Data: 2010-07-03 16:10:36
    Temat: Re: Citi Payback
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > A to jest fakt. W porównaniu do tego co ta karta prezentowała na początku
    > to aktualne warunki są tak zwanym śmiechem na sali ;)

    tak jak piszesz, nowy program nie umywa się do tego poprzedniego...
    szkoda, ze punktow nie mozna na doladowania telefonu zamienic, ile mozna
    brac parasoli czy czajnikow....w garazu miejsca juz nie mam ;-/

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 32. Data: 2010-07-04 11:24:14
    Od: "Slavekk" <s...@p...gazeta.pl>

    > tak jak piszesz, nowy program nie umywa się do tego poprzedniego...
    > szkoda, ze punktow nie mozna na doladowania telefonu zamienic, ile mozna
    > brac parasoli czy czajnikow....w garazu miejsca juz nie mam ;-/

    A czy ta karta ma "przyszłość"?
    Na stronie Payback nie ma Citi jako partnera
    Na stronie Citi piszą tylko o wymianie starej CitiBP na tą.

    Chciałbym wymienić CitiPlus na coś bo się z Plusa wyniosłem, ale na co?

    Sławek

  • 33. Data: 2010-07-05 07:30:38
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 04 Jul 2010 13:24:14 +0200, Slavekk napisał(a):

    > Chciałbym wymienić CitiPlus na coś bo się z Plusa wyniosłem, ale na co?

    Może rozglądnij się za kartami z cashback, ale to raczej nie w Citi.

    --
    xbartx

  • 34. Data: 2010-07-05 14:33:25
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    > Może rozglądnij się za kartami z cashback, ale to raczej nie w Citi.

    Taka już mam a chcę mieć nadal jedną w Citi.

    Sławek

  • 35. Data: 2010-07-06 19:41:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Slavekk" i0vje2$9kh$...@i...gazeta.pl

    > Taka już mam a chcę mieć nadal jedną w Citi.

    Niemal każdy chce mieć -- można z niej lać za periodyki. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 36. Data: 2010-07-06 19:53:25
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    > Może rozglądnij się za kartami z cashback, ale to raczej nie w Citi.

    Ale CitiPlus to była dla mnie własnie karta z cashbackiem 0,5%
    Tyle, że jednostką monetarną punkty 5Plus
    Obrót 10kPLN dawał 2000 pkt 5Plus cztyli doładowanie Simplusa za 50zł
    Jak się doliczy drobne dodatki rzędu 900pkt rocznie (za PZ i
    "rocznice") to nawet lepiej wychodziło niż 0,5%
    No ale minęło.

    Sławek